Nivea - pleťový krém Aqua effect

Ahojteee
Trochu som zlenivela čo sa týka článkov na kozmetiku ale teraz som sa už donútila. Po mesiaci skúšania krémov od nivei som sa rozhodla že napíšem o nich. Vždy som chcela vyskúšať krém Nivea - Aqua effect až som si ho na koniec kúpila nie jeden ale rovno 3 výrobky spolu za 9,99€. Set obsahoval denný krém Nivea aqua effect na suchú až citlivú pleť a tiež nočný krém spolu s očným odličovačom.
Keďže som zistila, že už dlhšie nemám takú mastnú pleť ako som mávala hlavne cez zimu, tak som sa rozhodla pre krémy na suchú až citlivú pleť. Denný krém ten ružový má úplne jemné zloženie ľahko sa rozotiera a ešte rychlejšie sa vstrebáva. Vôňa je veľmi príjemná.  Nočný krém je trochu hustejší ale tiež sa výborne rozotiera a je  dobre vstrebatelný a mastnejší. Pripomína mi vôňu obyčajnej nivei v plechovom obale. Ráno keď sa umývam vodou tak je to ešte stále cítiť ale to nevadí. 

Predtým som mala dosť suché časti na tvári robili sa mi šupinky hocikde, ale skoro už po mesačnom používani týchto krémov to už tak není a suche miesta sa celkom napravili. Bolo to vidieť hlavne pri hocijakom make-upe  keď som si ho naniesla musela som si ho dať hneď dole pretože nos sa mi uplne šúpal teraz to už tak nevyzera a je to fajin.
Objem: 50ml každý

Tiež ste skúšali už tieto krémy? Aký je váš názor? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Ten růžový jsem měla a je to ten nejlepší krém, jaký jsem zkoušela :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si chcela kupit od nivei sed dva kremy a odlicovac ale ked som isla do obchodu uz ho nemali

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten ruzovy si chcem kupit aj ja, pretoze mam uz odskusane cistiace plet.mlieko aj pletovu vodu tohto ruzoveho radu na citlivu pokozku a su mi veeelmi dobre, neviem si ich vynachvalit. a teraz si idem kupit aj ten kremik, nech mam uz kompletnu sadu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyto krémy jsou pro mě novinka :) nemám zkušenosti ;) ale možná vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty má mamka:)) sme tam si dám ten noční:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tyhle neznam..
    betsmix.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára