Lip Addict - Pink Blush & Fresh Peach

Ahojte dievčence!!
Nedávno som postrehla v Oriflame tieto rúže a keďže tam bolo napísané že jeden vám stačiť nebude objednala som si hneď dva. Mali fakt pekný výber farieb nevedela som sa rozhodnúť tak som sa rozhodla pre tieto.
Fresh Peach - táto farba je moja obľúbená vždy sa mi páčili rúže do oranžova samozrejme nie kriklavé ale také jemné farby som sním spokojná..
Pink Blush - na tento odtieň som sa veľmi tešila na obrázku vyzeral uplne nádherne taká hnedá farba možno trochu s červenou ale nie moc, ale keď som ho vyskúšala moc ma nepotešil skôr je taky viac do červena takže ho asi moc ani nevyužijem..
Mali pravdu keď o nich písali že ma krásnu farbu, má jemný lesk a vyživujúce zloženie obohatené o vitamín E. Je úplne ako balzam vôbec nebudete mať pocit že vám vysušil pery ani nič podobné. Určite je takýchto výrobkov už viacej na trhu ale ja som sa s takým rúžom ešte nestretla pretože v drogérii som si na žiadny netrúfla. A ak som aj nejaké obzerala už boli samozrejme o niečo drahšie a na také si už až tak nepotrpím.Zapáčil sa mi v prvom rade ich ružový obal popísaný strieborným písmom okolo celého balenia. Ďalej majú okrem týchto dvoch ešte šesť odtieňov. 
Cena 2,90€ a 4g 
google

Čo poviete pozdavaju sa vám alebo už ste jeden z nich vyskúšali?
MAJTE SAA

Komentáre

  1. Páči sa mi veľmi ten fresh peach :) Zdá sa mi tá farba taká jemnučko ružová nevidím tam oranžovú ale asi na živo to vypadá trošku inak :) V ktorej kampani si objednávala ? V 01?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. može byť že je to aj jemne do ružova ale myslim že to bude len tou fotkou krajšie aby to bolo vidno sami to odfotiť nedalo:)) može byť že to bola kampaň 1 nie som si istá:)

      Odstrániť
  2. na rtěnky jsem prostě ujetá a tyto vypadají moc krásně, takže další objednávka? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta fresh peach vypada zaujimavo :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee krásne! Mne sa páčia oba! Skvelý článok :o) Z akej stránky si si ich objednala ???

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nice colour :)
    Do you wanna follow me ? --> http://fashionkludi.blogspot.com/
    Kisses !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné odtiene :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty vidím poprvé a moc se mi líbí, hlavně ten obal je skvělý :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne ruže

    http://thewonderlandinahat.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love this post! <3
    maybe we can follow each other? let me know! http://locastrica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Náhodou ten druhý je velmi pekný!! Vlastne oba sú pekné. Nevedela som Oriflame má takéto rúže...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Za mna Fresh peach, ten je naozaj krasny. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super článok :)
    Fresh peach sa mi páči :)
    BellesFleus

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zaujímavé a krásne farby, i keď na perách sa mi už ten tvoj tmavší veľmi nepáči..cena sa tiež príjemne dá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som veľmi váhala :) ale hlavne pre balenie, strašne sa mi páči, ale nakoniec som nsi radšej objednala iné :) a ani neľutujem, lebo majú dosť slabú pigmentáciu, čo je škoda :/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dosť dlho som nad nimi váhala ale nakoniec som aj prešvihla termín, heh. Ale ty si si vybrala pekné farby. Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára