Aróma po pečených dobrotách v hlavnej úlohe sprchový gél Alverde

Ahojtee
Netušila som že mi príde ďalšie prekvapenie od drogérie DM veľmi ma potešili. Sprchový gel od Alverde som teda ešte nikdy žiadny nevlastnila vlastne som ani nevedela, že sprchové gély vôbec majú a som rada že som ho mohla aj hneď vyskúšať. Večer hneď padol za obeť.
Takže tento fešák hneď po otvorení ma omámil jeho úžasnou vôňou, milujem sladké vône vlastne skoro všetky žiadna mi nevadí. Jeho aróma má pripomínať kávu, čaj a pečené dobroty. Mne pripomína hlavne tie pečené dobroty presnejšie tvarohovo-citrónový koláč. Po použití s vodou sa ako keby jeho vôňa úplne zmení cítila som len citrón je to zaujímavé. Čo sa týka pokožky po osprchovaní, som sa nenatierala vôbec žiadnym telovým krémom, natrela som sa až na druhý deň, keď som mala trochu pokožku suchú hlavne nohy  ale to je normálne cez zimu takže to nie je žiadny problém. A čo sa týka gélu tak je úplne číry nemá žiadnu farbu a ak by ste si ho chceli zaobstarať môžete tak urobiť ešte do konca januára keď bude ešte vystavený na regáloch predajni. 
Moje pocity sú z neho veľmi dobré ak by som ho stihla minúť tak sa poň určite ešte zastavím. Alverde výrobky som mala už niekoľko a vždy som bola spokojná. Ak máte radi sladké vône tak určite to bude výborný spoločník do sprchy;))
Objem 250ml 
Skúšali ste už sprchové gély od Alverde? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Jééžiš ja strašne lúbim Alverde vecičky!!!!! Sprchové gély som síce ešte nemala žiadne, dávam prednosť ručne robeným mydlám, ale napríklad šampóny som stihla vyskúšať :) Skúsim po nejakom sprcháči mrknúť, šak som v dmke varená pečená :D a pri Alverde sa zastavím aj vtedy keď nič nepotrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. maš pravdu vždy sa zastavim pri alverde.. už som dlho nebola v drogerii ale niekedy snad tam zas zavitam:)

      Odstrániť
  2. Alverde jsem ještě nezkoušela :) jen Baleu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na Alverde stojan vždycky koukám, ale zatím jsem si nic nevybrala ... musím to napravit, tenhle sprcháč vypadá úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam tiez rada sladke vône musim ho skusit :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéé tak to vypada hezy, urco to super voni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Alverde jsem ještě nic nezkoušela, možná nejvyšší čas to napravit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mmmm, it could smell so good, I'll try it if I find it in my country :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som s nim spokojna, je to fajn vec, za par korun, od alverde som zatial mala len gel na obočie, z telovej kozm.ešte nič :) Tiež ma teší, že je to prírodná kozmetika :) A tiež citim vonu kolačov, najma citronovych, mnam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keby mi zaviažu oči a daju pri nos tak sa doňho asi pustim ale neviem či by totak aj chutilo:)

      Odstrániť
  9. "Káva, čaj a pečené dobroty..." to zní strašně lákavě :)
    Já na sladké vůně vůbec nejsem, ale takové ty svěží, např. ten citrón, mi přijde fajn, zajímalo by mne, jestli by se ty vůně proměnili i u mě :D
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzerá to zaujímavo, aj keď mne sladke vôňe nerobia velmi dobre :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára