FilmyMOVIE

Ahojtee
ešte som nedavala podobný príspevok ktoré filmy sú moje naj.. teda čo ma momentálne napadli asi ale tak určite niektoré aj poznáte možno že nie tak ak vás zaujmú tak budem rada..

FOOTLOOSE - TANEC ZAKÁZANÝ (romantická drama) 2011
Toto nie je oficiálny trailer ale je to pieseň ktorá sa mi veľmi páčí a sú tam nejaké tie scénky z filmu. 
Na začiatku sa zabijú na aute mladí ľudia ktorí idú z párty a tak v meste zakážu hocijakú zábavu kto bude mať na plno zapnutú hudbu zatknú ho, kto bude tancovať zatknú ho ... oplatí sa pozrieť 

PRIESTUPNÝ ROK / LEAP YEAR (romatická komédia) 2010
Je to o žene ktorá si chcela vyskúšať požiadať priateľa o ruku a tak sa za ním vybrala do Írska a pretože v Írsku majú takú tradíciu 29.februára si to môžu ženy vyskúšať. No ale tam stretne niekoho iného... ďalej nebudem prezrádzať...

LOL 2012
Tento film určite dobre poznáte tekže nemá zmysel o ňom písať. Dobre sa na ňom aj vždy zasmejem a mam rada filmy s Miley Cirus. 

POD JEDNOU STRECHOU / LIFE AS WE KNOW IT  (romantická drama) 2010
Hrá tu jeden s mojich najobľubenejších hercov Josh Duhamel. 
Malej Sofii sa zabijú obidvaja rodičia a tak už dopredu určili kto sa o ňu postará ak by sa im náhodou niečo stalo. Poverili tým jej krsných rodičov ktorím sa už predtým nevydarilo rande..... pokračovanie vo filme..

OSUDOVÉ LETO 2 / BLUE CRUSH 2(romantický športový film)2011
Dana je skvela surfarka nevychádza dobre so svojim otcom a jej mama dávno zomrela. Rozhodla sa že sa vyberie na miesta kde bola kedysi surfovať jej mama a aj tam kde sa jej mame surfovať už nepodarilo... 

OTČÍM / STEPFATHER (triler) 2009
Michael začína mať postupom času s jeho otčima divný pocit po návrate s vojenskej školy, neskôr sa mu už neozýva ani vlastný otec kde teda je?...  

VRAHÚNI / THE KILLERS (akčná komédia, triler) 2010
Toto je jeden z tých akčnejších filmov čo ma zaujal veľa krát ho dávali aj v TV a vždy ho rada pozriem. Nie že aby ste si mysleli že pozeram len romanticke sračky ale ine ma momentálne nenapadajú rada pozeram aj trilery, akčné alebo katastrofické, ale aj scifi ked ma zaujme niečim... 
A vy aké máte radi filmy? alebo máte nejaký dobrý typ na nový film? 
MAJTE SAA

Komentáre

  1. no ten prvý ma asi zaujal najviac ...aspon viem čo si mám pri najbližšej príležitosti pozriet :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. otčím je veľmi dobrý film...môžem to odporučiť jeden dobrý film s názvom VOW..pekný romantický nádherný film s pekným dejom ..odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevidela som asi polovicu filmov, ale sú veľmi dobré a na tú druhú polovicu sa chystám :) Vrahúni, FOOTLOSE, Pod jednou strechou-parádička filmy a aj keď trochu gýčové, nasmiala som sa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára