Farebný randomees...

Ahojtee
Prajem Vám krásne sviatky ešte čo nám ostávajú ...
trochu som si kreslila

Rak moje znamenie ešte porozmýšľam na čo mi poslúži diár od Emmy

Mikulášsky darček ešte od brata


Tik-Tak aj vám vadia hodiny cez zimu? Mne velmi keď mám dlhé rukávy a takto si oddychujú..

Najlepšie makové šúľance sú plnené makom aj vo vnútri...

Ako písali jeden mi nestačil... neskôr napíšem niečo bližšie 

Ovocie na vianočnom stole a takto sme si ozdobili ananás rajčinami chýbala tam ešte zelenina

A darček od šéf(in)a s Aloe vera milé od neho nečakala som to a Palmolive od maminy
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Áááá ten EOS ti závidím :) také bych ho chtěla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vraj "trochu som si kreslila" ... šak to je parádne!! Mne by sa veru nechcelo. A zrazu mám chuť na makové šúlance, prečo mi to robíš?? :D Áno Romi, aj mne vadia hodinky v zime, tiež niekde oddychujú, no teraz presne neviem kde som ich hodila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale fakt to bolo tak na rychlo ani nechapem ako to môže tak pekne vyzerať:)) takže šup pre šúľance su fakt vyborne:))

      Odstrániť
  3. oo, to líčení je super! zkusila bych to též, ale jsem na to trochu nešika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To líčenie je nádherné!..mne sa to nikdy nepodarí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow to líčení na první fotce je pěkný:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem dostala mega chuť na šulánky s mákem, ale opravdu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné líčenie :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne líčenie :)

    http://typsforyou.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezke random :) krasny diar a jsem taky rak ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dekuju za prani, tobe take ! a mas pravdu, ale myslim si ze hodne holek co chteji lepsi postavu si projde aspon nejakym stadiem eating dis., ja jsem rada ze jsem venku a rozumna, uz bych radsi byla navzdy oplacana nez nemocna...ale bohuzel je to v hlave a spousta lidi se necha strhnout do toho kolotoce..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čista pravda všetko je to v hlave .. Ďakujem a drž sa!

      Odstrániť
  11. jé, krásný diářek! Jestli na novém roku něco miluju, tak to, že mám zase nový diář, jsem na diářky hroznej úchyl, miluju je:D
    PS: všechno nejlepší do nového roku!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No páni! Ty musíš mať parádnu trpezlivosť s tým líčením :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára