Essence - penový make-up Soft Touch mousse 01 matt sand

čauky babule
 zaujal tento penový make-up od essence, od tejto značky som zatiaľ vlastnila len ceruzky na obočie ktoré sú super. Ale teraz je tu tento pán na holenie. Cena 3,99€ Objem 16g. 
Našla som tam tester tak som ho samozrejme hneď vyskúšala na tvár prekvapil ma ako vedel perfektne zakryť všetky nedostatky takže som si ho aj hodila do košíka. Keď som si ho ale naniesla doma zdal sa mi akýsi tmavší ale záleží asi aj na tom, ako ukáže v inom svetle. Veľmi ľahko sa rozotiera prstom alebo penovým aplikátorom a hneď sa vstrebe, prispôsobí a zmeni sa na taký matný vzhľad čiže sa ani nelesknem ako po obyčajnom make-upe po ktorom treba naniesť aj púder. 
A takto to vyzeralo PRED a PO↓

Páči sa mi aj jeho malé šikovné sklené balenie ktoré si vás okamžite získa a zmestí sa do hocijakej kabely. Mne vydrží asi aj dosť dlho keďže ja tieto veci používam víhradne vo vinimočných situáciach teda keď niekam sa ide alebo hlavne keď mám náladu a čas to na seba napatlať.:)

MÁTE S NÍM NEJAKÉ SKÚSENOSTI? STE SNÍM SPOKOJNÉ?


MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. Nikdy som si nevedela nájsť cestu k tejto značke, jedine laky na nechty majú super a mám ich niekoľko, ale tento make-up ma zaujal, určite ho skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja akosi neriešim značky teda hej ale koli cene beriem hlavne tie lacnejšie pretože si myslim že že drahé su také isté ako aj lacné obsahuju všade to iste

      Odstrániť
  2. Od Essence mám doma nejaké očné tiene, názory na túto značku sa u každého líšia niekto je spokojný a niekto zase nie. Tento make-up som videla ale nejako som sa nevedela odhodlať si ho kúpiť, ale po tvojom poste si ho určite kúpim a vyskúšam. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som neni extra veľky znalec na tieto veci ale pači sami:)

      Odstrániť
  3. Tento make-up mám doma :) Používam ho však iba v lete. Mne osobne vysušuje pleť a keďže ja mám v zime pleť dosť suchú tak ho teraz nepoužívam :) Ale v lete ho zbožňujem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. praveže suchu pleť v zime mam aj ja ale vysušovali mi ju ine make upy tento až tak nie čo som bola prekvapena:)

      Odstrániť
  4. na fotkách to vyzerá super :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Diamond.. páči sa mi tá značka.. na čiapkách, tričkách a tak :D je to také odveci :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale neni v pohodee:)) ale ešte som to nikde nevidela ale musim sa lepšie pozerať:)

      Odstrániť
  6. Penový makeup som mala dávnejšie, len sa už nepamätám aká to bola značka. Nakoniec som ho nepoužívala, pretože mi veľmi vysušoval pleť. Ale mám viacero priateliek, ktoré penový makeup používajú a pristane im to tak ako tebe ;o) Rada by som pozvala teba aj tvoje čitateľky na "Veľkú vianočnú rozdávačku" na mojom blogu http://modrapupava.blogspot.sk/2013/12/velka-vianocna-rozdavacka.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Měla jsem tento, ale pro mastnou pleť, který myslím, že už nevyrábějí, každopádně jsem s ním byla hodně spokojená :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, vyzerá byť ozaj dobrý, keď tak super kryje :) Presne také niečo by som potrebovala. Ak budú prachy, určite ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezké :) zkušenosti nemám vubec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je nejsvětlejší odstín? Plánuji si ho totiž koupit a nevím, který odstín zvolit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. A ako je to s výdržou tohto make-upu? Pretože ja som skúšala už takéto druhy make-upov, sú super, pekne pleť zmatnia, ale väčšinou nevydržia dlho. Aké máš s tým skúsenosti?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od essence mám len laky na nechty a ceruzku sa mi zdá, make- up ma nikdy nezaujal od nich ale tento vyzerá super a krytie je tiež fájn.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára