Balea - hviezdičky do kúpela

Ahojte
V prvom rade ďakujem spoločnosti DM, že mi poslali takéto milé prekvapenie. Jedná sa o hviezdičky do kúpeľa ja mám presne vôňu škorice, pomaranču a aj klinčeky. Je to taká vianočná aróma. Príjemné vianočné kúpanie.
Hviezdička by mala vystačiť na 1 - 2 kúpele. Stačí keď sa nechá pekne rozpustiť. Pomaly sa púšťa vo vode a vytvára akési bublinky pripomína mi to vitamín C keď si ho hodíte do pohára s vodou ale hviezda nebublinkuje až tak veľmi samozrejme. Vytvára pri kúpaní taký mastnejší film a po okúpaní sa nie je nutné ani natierať. Hviezdička je elegantne zabalená v milom sťahovacom sáčku do podobných dávajú aj bižutériu.  Ak by ste ale nechceli aby vám klinčeky plávali okolo vás vo vani tak by som ju kľudne nechala aj v tom sieťkovanom obale.
 Cena je na ňom 1,95€
Hmotnosť 25g
Ak náhodou nemáte rady kombinácie škorica, pomaranč a klinčeky tak videla som na internete, že túto hviezdičku majú aj s vôňou ruže.

Vyskúšali ste ju už tiež? Ako sa vám páči? 
MAJTE SA PEKNE

Komentáre

  1. jéj.. ja by som to asi do vody nedávala, ale nechala rozvoniavať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som ju dostala od DM-ka, ešte stale ju mam, použila som ju raz pri kupani a sestra druhy krat a kusok ešte je :) škoda že ja nemam tuto s vonou škoricou, ja mam nejaku bylinkovu teda aspon mne to pripomina a je to strašne silne :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže vydržia aj na viac razi:) mne zase bylinkove nevadia tožvie čo tam bolo ešte:)

      Odstrániť
  3. To vyzerá úžasne! V DM som to nevidela, normálne to predávajú alebo to je len sponzorský darček?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá s vôňou ruže by bola možno fájn :ˇ)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jéé..tak tuhle hvězdičku jsem ještě neviděla :-)

    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Něco podobného jsem v DM viděla, bohužel ne tyto vůně, což je škoda, určitě bych si jí vzala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeee to vyzerá super! Ešte som niečo takéto v DM nevidela, ale musím sa priznať že už som tam aj dlho nebola. Každopádne super článok a určite sa pôjdem na to do DM pozrieť :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som tam už dlho nebola zatial ma ani nič nenapada čo by som potrebovala:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára