Ak moderné tak aj útulné!!!

Ahojtee zas nejaký ten článok len tak pre zaujímavosť...
Veľa krát som sa stretla stým moderným dizajnom a poviem vám, že nepáčilo sa mi to... a prečo? Chýbalo mi tam to teplo domova, pripadalo mi to ako niekde v kancelárii uplne studené a chladné...
Doma je predsa doma a treba to tam zútulniť kde sa budeme cítiť dobre...

PRÍDE VÁM TÁTO OBÝVAČKA ÚTULNÁ?
 Je to ako keby ste sedeli niekde v salóne síce moderná ale ako domov mi to vôbec nepríde. Viac krát som si to všimla keď som bola niekde na návšteve proste chýba mi tam koberec a nie len hocijaký malý ale veľký, tie stoličky radšej nejdem ani komentovať tie tam nemajú čo robiť.  Niekomu sa to možno páči ale mne nie, predsa sa hovorí že koľko ľudí toľko chutí.


TAKTO  PODĽA MŇA MÁ VYZERAŤ DOMOV
Pri pohľade na fotky ma hreje pri srdci:)) Aj vás?




PEKNY PONDELOK

Komentáre

  1. tak na tej prvej fotke mi to veľmi útulné nepríde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslim, že tie druhé fotky sú stále supermoderné ale veľmi útulné (celkovo) tretia fotka je úplne úžasná presne také schodisko by som rozhodne chcela mať doma je to úžasné :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa najviac páči tá posledná fotka,keďže tam je najviac farieb :)
    **
    Skús môj zimný tag,ak chceš merypolock: WINTER TAG

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow, nádherné! nejvíc se mi líbí 3 a 4 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je pravda, že v některých obývacích, přestože vypadají nádherně, bych si připadala jak v katalogu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uplně souhlasím s Rory, některé jsou sice opravdu krásné, ale na mě moc strojené, třeba ten první obrázek mi moc utulný nepřijde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nemám rada príliš moderné interiéry, skôr sa mi páči taký mix, niečo vintage, niečo IKEA a hlavne aby som sa cítila príjemne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára