Zahraniční turisti u mňa doma!!

Ahoooooj ...
Konečne sa aj ja môžem tešiť už po 3 krát čo som si zaobstarala nejaký z tých zahraničných krásavcov. Určite ich všetci poznáte a nie je to žiadna novinka. Jediné na čom si fakt "potrpím" je balzam na pery už som to viac krát písala a napíšem ešte raz. Niekto ma veľa rúžov, niekto očne tiene alebo laky ale ja mam balzamy:))))... čo zo sebou narobime veď žijeme len raz..!
Som rada, že som ich mohla nájsť na slovenskej stránke  http://www.krasotika.sk/. Dobrá komunikácia a širší výber produktov ktoré u nás niet zohnať.

Eos Lip Balm  Blueberry Acai & Eos Lip Balm Honeysuckle Honeydew

PRÍRODNÉ INGREDIENCIE
 Blueberry Acai: včelí vosk, kokosový olej, jojoba, prírodná aróma, bambucké maslo, stevia extrakt, slnečnicový olej, tokoferol - vitmín E, čučoriedkový ovocný extrakt, bobule acai ovocný extrakt, lanolín.
Honeysuckle: olivový olej, včelí vosk, kokosový olej, jojobový olej, prírodná aróma, bambucké maslo, stevia extrakt, slnečnicový olej, tokoferol - vitamín E, žltý melón extrakt zo semien, zemolez japonsky kvetový extrakt, lanolin

A všetci ktorí sa u mňa stretli...:))
Čo vy aké sú vaše obľúbené? 

Komentáre

  1. poprvé jsem eos balzám viděla v klipu We cant stop od Miley a ted na něj vidím spoustu recenzí, takže si ho budu muset taky pořídit, protože začínám po něm toužit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to balenie je krásne :) ja by som vyskúšala rada aj Niveu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja milujem eos balzamy:) ale v ameriku sa dajú kupiť za 3doláre a u nás na slovenku ich majú príšerne predražené.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujimalo by ma či aj v anglicku sa dajú kupiť ale vari hej :)

      Odstrániť
    2. ano ano ja som si ho kupila v boots boli 3 za cenu dvoch za cenu 7libier:):D

      Odstrániť
  4. aj ja si chcem objednať EOS aj Carmex :3

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prvý krát vidím a idem po tom :D Tie balzámy vyzerajú tak divne až sa mi to páči... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano ja som ich prvy krat zazrela ked som začala sblogovanim inak som nepoznala nič take:)

      Odstrániť
  6. Eos balzamy su na mojom zozname čo si chcem kupiť asi rok ale ja sa k nim dostanem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jaj, tak na tohle já slyšim ;-). Nalákala jsi mě.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tieto vajicka ma na podiv nejak nelakaju, aj ked som ich na krasotike uz pozerala. Ja totiz u balzamov mam rada klasicke obaly a co najmenej masivny, tym lepsie nech ho vopcham aj do vrecka:) Chystam na skor na Hurraw balzamy, len teraz som zasobena, takze to niekedy nabuduce.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Eos balzam je momentálne ani najlepšia vec ktorú na pery mám. Vždy som po ňom túžila a na koniec som si ho aj kúpila. Je pravda že na Slovensku sú trošku drahšie ale ten čo už nejaký Eos balzam má vie že sa to oplatí. Nie len že je vynikajúci ale má aj veľmi milé balenie. :-) Ja mám príchuť lemon drop a určite si ešte nejaký kúpim. =)


    P.S.:
    Na mojom blogu prebieha súťaž, tak vás všetkých srdečne pozývam. =)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2013/11/sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na EOS a carmex nedám dopustit, teď mám v plánu Nivea lip butter :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť
  11. http://styl-in-my-live.blogspot.sk/
    Idem dnes objednávať

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z tej stránky som si chcela už dávnejšie objednať ale zistila som že polka vecí čo som chcela bola vypredana :( Ale po Eos balzame túžim už strašne dlho a aj carmex balzamy by som rada vyskúšala. Krásny článok a asi si aj ja niečo objednám. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To jsou hodně dobré kousky. Závist. :)

    Carmex jsem zkoušela, ale pořád mám jiné oblíbence. Asi labelo a hm balzámy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento vyzera naozaj dobre, ale ja som v tomto podobny typ ako ty, balzamov mam doma tolko, ze snad aj najblizsich 10 rokov si nemusim kupovat ziaden novy. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Taky bych ráda nějaký vyzkoušela, nejvíc mě ale lákají balzámky Crazy Rumors :).

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pekný blog,kde si kúpila nivea lip butter balzám pretože pítala som sa oficialnej stránky nivea kde sa dajú kúpiť a povedali že na slovensku ho nevyrábajú a nepredávajú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ho dala kúpiť v Anglicku zatial som nevidela nikde kde by sa dal u nas zohnať

      Odstrániť

Zverejnenie komentára