Radox - pena nie len pre detskú radosť

ČAukýý Babulee Používate penu dokúpela?
Mala som tu už príspevok o mydle Radox s ktorým sme boli spokojní celá rodina.Mimochodom dneska som ho hľadala v drogerii DM a tam som ho nenašla neviete kde by sa dalo kúpiť? Ďalej som písala aj o sprchových géloch ktoré nie len že krásne voňajú ale po umytí voniam aj ja. Teraz tu mám však pre zmenu peny do kúpeľa.
Ja som nikdy penu do kúpeľa extra nevyhľadávala, pretože som sa vždy rýchlo len osprchovala a bolo. Samozrejme keď sme boli s bratom malý sme sa kúpavali a hrali s hračkami a mali sme aj penu do kúpeľa. Ale potom neskôr sme už penu nepotrebovali keď sme vyrástli.

Teraz som sa teda rozhodla ju vyskúšať po dlhej dobe keď som tieto peny mohla otestovať. Jedná sa o Radox - Muscle Therapy s čiernym korením a ženšenom táto červená vonia fak žensky veľmi sa páči mojej mame aj keď ona sa s ňou umývala ako so sprchovým gélom ale aj tak sa dá:))
Radox - Sleep Easy s harmančekom a jasmínom modrá vôňa sa velmi zapáčila mne mám rada také bylinkové vône nevadia mi a celkom by som povedala že možno aj ukľudňujú myseľ a niekedy treba zrelaxovať aj s penou vo vani ktorá pokožku zbytočne nevysušuje.

Míňajú sa veľmi pomaly čo sa môže aj vidieť na obrazku Objem ma každá 500ml. Som spokojná s radox výrobkami a to mydlo Radox sa už minulo takže mi poradte kde ho kúpim. ďakujem;)
A takáto pena sa mi urobila dúfam že som vás trochu aj ja potešila 
MAJTE SAA

Komentáre

  1. my doma všetci peny milujeme, takže by sme potrebovali špeciálne obrovské balenie pre našu rodinu :-) ja peny používam len v kúpeli, ktorý si doprajem len občas kvôli času :-/, tieto však vyzerajú úžasne a určite sa na ne v obchode pozriem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle pěny má nejradši táta, takže na nich asi něco bude :D :).

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára