Moje NAJ naj NAJ používanejšie a nič viac

Ahojteee
Mám tu zo pár obyčajných veci ktoré používam najviac hlavne teda na tvar pod pazuchy na ruky a na nechty to je asi tak za celý deň všetko.  Samozrejme nerátam tie ostatné hygienické veci čo každý dodržiava.

Oriflame Activelle Sensitive deodorant - Páči sa mi, že niak extra nevonia aj keď možno hej ale len trochu používam ho hlavne po holení neurobia sa mi žiadne vyrážky ani nič podobné je úplne tolerantný k pokožke 50ml
Avon nail experst - kúra na nechty od avonu veľmi som si ho obľúbila a je to už moje druhé balenie rastú mi rýchlejšie nechty a pomáha aby sa nechty tak nelámali.
Mandľový krém - tiež je to už moje druhé balenie používam ho hlavne večer natriem si sním suché miesta hlavne pod očami trebars na čele a na nose, je určený na suchú až veľmi suchú pokožku. 
Nivea Pure & Natural Cleansing lotion - čistiace mlieko ktoré úplne odlíči všetko z očí a aj make up a nečistoty, ja ho používam len keď si davam dole maskaru z očí odporúčam
Bioderma Sébium H2O - nedávno som si ju kúpila za 8,77€ zo 13,99€ v DM a reku kupim si ju čo už ked toľko stojí samozrejme mala som 10% zľavu a predavačka bola taká milá že za moje nazbierane body mi dala aj zľavovú knižku kde bola dalšia zľava a tak som ju mala ešte o niečo lacnejšiu potešila ma veľmo používam ju na očistenie pleti večer 250ml
Avon Care krém na ruky s materskou kašičkou - silno odporúčam ak ste tento krém na ruky ešte nemali tak rýchlo to zmente pre mňa zatial najlepší krém na ruky aký som kedy mala nezanecháva ruky ani mastné a aj ich pekne zjemní a vyživí na suché miesta ako stvorený
Sudocrem - o tomto krasavcovi nemam viac čo povedať pomaha mi pri akné nič mi tak nepomôže na pupaky ako on 
Astrid - výživný a regeneračný krém je taký mastnejší ale teraz cez zimu mi to nevadí pretože teraz treba tvár poriadne nakremovať
A na koniec samozrejme balzam na pery napríklad od Avonu naturals honey a planet spa ktorý je využiteľný na uplne všetko. 
TAK ČO POZDÁVA SA VÁM NIEČO? 
majte saaa:))

Komentáre

  1. Odpovede
    1. maš pravdu ale len ta čistiaca voda ostatne ma nepresvedčilo čo som vyskušala od biodermy pretože tak isto pomôže alebo (nepomôže) drahý výrobok ako aj lacný

      Odstrániť
  2. Ten balzam mám objednaný a sudocrem si musím kúpiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sudocrem sa mi pozdáva. Ešte s ním nemám skúsenosti, ale stačí mi tá informácia, že ti pomáha na pupáky :) Vďaka za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. micelárku od Biodermy už musím taky vyzkoušet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto je moja prva predtým som mala k niečomu pribalenu len 100ml a zapačila sa :)

      Odstrániť
  5. Ten Avon si mi tusim spominala, ze je velmi dobry na spevnenie nechtov. Ja mam teraz od Rimmelu. Inak Sudocrem mam doma aj ja, teraz ho sice nepouzivam, ale ked pominam, co mam, sem tam sa k nemu urcite vratim
    Momentalne u mna prebieha GA o vlasovu starostlivost Schwarzkopf, pozyvam :)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/2013/11/schwarzkopf-vlasova-starostlivost-pre.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow! I love it! Thanks for sweet comments!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára