Kuchiňové šialenosti / Crazy Kitchen

Ahoojj znovu tu mám obrázky ale kuchiň ešte som podobne nič nevidela je to zaujímavé ako sa dokážu s tým ľudia vyhrať. Aký štýl sa páči vám?

V jednoduchosti je dokonalosť

Mikrovlnka!!:)

Doots

Dokonca sa dá aj oranžová s modrou

Mini kuchyňa to umývadlo sa dá využiť aj inak

Keď už neni miesto

Šuflíky na topánky v kuchyni + ako schody

Dvojfarebná kuchiňa áno či nie?

Tomu sa hovorí využitý pľac 

Barové stoličky 

Komentáre

  1. Nádhera, milujem dizajnérske obrázky! A už teraz sa neviem dočkať ako si raz zariadim svoj byt ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm barové stoličky do kuchyne to je môj sen... Tá dvojfarebná je zaujímavá, ja by som ale asi zvolil iné farby. Osobne by som ale nehcela mať postel nad kuchynskou linkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. postel nad kuchynskou linkou by som nechcela teda ani ja :)) ale ked sa inak nedá

      Odstrániť
  3. Tá dvojfarebná sa mi celkom páči aj keď ja by som zvolila asi krajší odtie¨zelenej. A aj tá bodkovaná nie je zlá. Inak by ma strašne zaujímalo či na ých šuflíko-stoličkách sa dá normálne sedieť, bez toho aby sa zlomili :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vydiš nad tymy šufliko stoličkami som nerozmyšlala možno maju určenu aj nosnosť pre istotu:))

      Odstrániť
  4. krásný, to využití prostoru, úžasný! :)
    Ta s puntíky je sladká :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára