Hľadajú sa nohavice!!! Camouflage jeans

Ahojteeee .... nevedeli by ste mi pomôcť? Ja občas sa zaľjúúúbim do nejakej veci ako teraz napríklad do maskáčových nohavíc a už sa toho neviem zbaviť až po kým to nenájdem lenže teraz je to akýsi problém nájsť v našom obchodnom dome alebo zle hľadám??:)))
Mám aj taký pocit, že teraz to u nás ešte dostupné neni možno na internete a ak chvíľu ešte počkám už ich budú mať asi všade ako napríklad aj iné veci ako tie s anglickou a americkou zastavou tiež sa nedali zohnať a potom za chvíľu tymíto vecami boli preplnené obchody ....  Tak čo? Videli ste ich už niekde? Poradte!!! :)))

TAKTO BY MOHLI VYZERAŤ :)

ĎAKUJEM ZA KAŽDÝ KOMENTÁR

Komentáre

  1. Romi, skús zájsť k obyčajnému ťinťonovi a skús sa spýtať predavačky, ak ich nebudú mať otočíš sa na päte a povieš dovidenia :D Ale zdá sa mi že maskáče predávajú normálne aj v iných lepších obchodoch. Ja ked chcem konkrétnu vec proste sa na ňu opýtam priamo, je to tak najlepšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš to je napad u ťinťonov som už dlho nebola musím niekedy:)

      Odstrániť
  2. No v slovenskych obchodoch som si toho moc nevsimla, aj ked niektore znacky ako nike alebo adidas modu v style camouflage maju. Ale jeansy neviem alebo nohavice neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuu ešte pred pár mesiacmi som ich videla v obchodoch, dokonca aj leginy také mali. Ale potom to dáko rýchlo vymizlo z obchodoch :(
    Ale našla som ti stránku na ktoréj máš úžasné maskáčové nohavice ale stoja viac ako 20 eur :) Ale výber majú naozaj veľký . Len si daj pozor majú pomiešané detské s dámskymi
    http://www.tifantex.sk/pracovne-odevy/eshop/9-1-MASKACE-ARMY-SHOP/50-3-DETSKE-a-DAMSKE-NOHAVICE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ajuš pozriem:)) ja leginy nenosim cítim sa v tom hola:))

      Odstrániť
  4. ešte v lete som podobné videla v Pimkie :)

    just-followyourdreams.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára