Foto MIX...ing

NOVINKA RÍBEZĽOVÉ VAJÍČKO
ČÍNSKA RUŽA CEZ LETO NIČ A NA ZIMU PEKNE KVITNE
FLEXI GEPARD VODÍTKO
SVIEČKA OD STARKEJ
KINDER SOM UKRADLA BRATOVI TREBA SA PODELIŤ ;)
TAKÁTO JESEŇ NETRVÁ DLHO
KTO MA RÁD JA VEĽMI
NAJLEPŠIE SA MI VYVAĽUJE V DUCHNÁCH 

PEKNÚ NEDEĽU

Komentáre

  1. To vajíčko som si objednala aj ja... dúfam že bude dobré tak ako všetky čo mám od nich... :-)

    P.S.:
    Na mojom blogu práve prebieha súťaž, budem rada keď sa zapojíte. =)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2013/11/sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné fotky! ja mám doma vianočnú ružu, tak dúfam, že čoskoro začne tiež kvitnúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to ríbezľové vajíčko musím vyskúšať :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To ríbezlové vajíčko mi dávala jedna kolegyňa v práci ovoňať a ja som sa zalúbila na prvé čuchnutie... Najbižšie idem po ňom!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jééj ten havo je krásny... ja mám jedno toto vajíčko..tak strašne som ho chcela a keď ho mám tak ho vobec nepoužívam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kinder bych si dala a gepardí vodítko je krásné. Můj psík má puntíkaté červeno-bílé od stejné značky. Mají úžasný design.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já ta vajíčka miluji! Doma vlastním třešeň, a potom klasický bez příchutě :). Krásný fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vodítko je krásna....dala by som si kinder. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ježiš to je zlatíčko s tou mašličkou!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára