Ako vyzera môj obed / Lunches

Ahojtee
Trochu som sa rozhodla vám urobiť menšie chúťky takto niekedy vyzerajú moje obedy cez týždeň a aj sobotu, kedy hlavne varím ja. Cez týždeň moc nestíham jedine večer aby som na druhý deň si mohla zobrať obed do roboty tak sa musím premôcť a urobiť si za pomoci maminky niekedy to dopadne tak ako na poslednej fotke, keď už od únavy sa fakt nechce nič ale málo kedy sa stane... Mám možnosť si aj objednať s reštaurácie ale ja najradšej mám domácu stravu (kde viem čo si tam dám a viem čo mi chutná) málo kedy si na obed kúpim v rýchlom občerstvení alebo v reštaurácii, teda skoro vôbec. 
A ako ste na tom s obedom vy? Preferujete domácu stravu alebo skôr si kúpite? 

Sobotné palacinky s nutelou a orechamy poliate tekutým Grankom. Podarili sa mi :))

Tiež sobotný obed granadir so smotanou a slaninou

Zemiaky s lososom robeným v mikrovlnke a zeleninou.

Ryžový nákyp s tvarohom

Vaječné lečo rýchly a dobrý obed 

A ten keď sa nepodarilo už navariť:)) kakaovnák už skoro zjedený
DOBRÚ CHUŤ

Komentáre

  1. Mňam toto mi nerob!!!! Och neviem čo je lepšie či palacinky alebo granadir. Ha lečo som mala dnes na raňajky tak to mi až tak na chuť nejde ale to ostatné MŇAM!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam :) naozaj si mi urobila chute :3

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/ ak chceš tak ma môžeš follownúť :) ja už som teba dávno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oh, tak z toho jsem dostala hned hlad! všechno vypadá tak lahodně, mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jee hned by som si dala tie palacinky.. aj ryzovy nakyp som uz tak davno nejedla.. mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Za normálnych okolností už slintám ale v piatok sme mali bábovku v sobotu krtkovu tortu a dnes kubánsku tortu tak som už prejedená :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To vyzerá chutne. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2013/11/sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára