Platenie kartou alebo peniazmi? A čo som si kúpila...

Ahojteee,
Keďže už patrím medzi tých čo môžu platiť kartou nedávno som si to aj vyskúšala. Ale viete čo? Radšej platím peniazmi teda zatiaľ, možno je to len o zvyku ale naťukala som o jednu číslicu menej ako som mala a musela som znova síce mám tu bezkontaktnú ale prvý krát mi ešte nefungovala treba ju rozbehnúť asi normálne takže sa uvidí keď sa zase niekedy po dlhom čase vyberiem na nejaký nákup.
A čo vy ako zvyčajne platíte? alebo rady?


Tu sú veci čo som si v nedeľu kúpila, ja toho zvyčajne veľa neminiem pretože  v našom nákupnom centre skoro nič take nenajdem čo by mi padlo do oka, jednoducho sa mi to musí páčiť nenakupujem len tak bezhlavo, a keď sa mi fakt niečo že zapáči tak ešte rozmýšľam načo mi to bude a kam to asi budem nosiť. Niekedy mi to fakt netreba tak to neberiem ale teraz som sa rozhodla ..... :)))
A vy? Aký máte názor tiež nakupujete podobne ako ja? 

Fotku tašky som dala takú aby sa aspoň trochu podobala jej ozajstnej farbe pri blesku bola uplne šeda ale nie je táká, zbožňujem tieto tašky s dlhým ramienkom čo prehodím cez seba a nemusím sa bať že sa mi zošmykne. Nie je ani uplne malá musela sa mi do nej zmestiť 500ml fľaša lebo bez vody nejdem nikam + peňaženka mobil a tie bežné veci. 
Deichman - 12,90€

Po čiapke už dlho pasiem no až do teraz som nenašla takú čo by sa mi fakt páčila chcela som bez bombrlcov a somarin proste jednoduchu. 
H&M-7€ 

PEKNÝ VEČER

Komentáre

  1. placení kartou je nejlepší! peněženka není lehčí - je to dobrý pocit :D bohužel to pro mě znamená trochu ztrátu zábran...
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá kabela vyzerá pekne... aj keď nie je to ten moj štýl.. :D ale vidíš.. po Deichmane by som sa mala poobzerať.. tam si tašky nejak nevšímam. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba sa poobzerať ja som kedisy nakupovala u čiňanov ale teraz som tam nebola už ani nepamätam maju take ceny ako tu takže je to jedno :)))

      Odstrániť
  3. Taska je krasna.ja radeji platim penezi protoze mam vetsi pocit na kontrolou svych financi :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som kedysi preferovala peniaze ale teraz uz skoro vsetko platim kartou, navyse mam tiez dotykovu tak to ide jedna radost :)

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od té doby co mám bezkontaktní kartu, tak nejraději platím kartou. Je to rychlé, pohodlné a nemusíš nosit hotovost.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Když platím kartou, "nebolí" to až tak moc :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také malé nákupy platím radšej kartou ale keď už niečo vačšie tak určite peniaze :)) a tá kabelka je úplne krásna ! :) ...musím si nejakú takúto zohnať už aj ja :)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jednoznačne platba kartou:) tak aspoň ušetrím, lebo keď mám peniaze v peňaženke tak sa tam dlho neohrejú:P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kartu mám už asi pol roka a nejak aj tak radšej platím peniazmi :D Proste neviem si na to zvyknúť :D Ak kupujem oblečenie tak vtedy ju používam (teda nie stále) ale inak ani moc nie :D Skôr na vyberanie peňazí :D
    L a - S i s s i

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jee tá kabelka sa mi strašne páči! To nič ja som zažila po prvý krát pri plartbe kartou totálne fiasko! Nechcelo mi ju zobrať a nakoniec som aj tak musela platiť v hotovosti :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára