Na krídlach anjelov (Žiar nad Hronom)

Ahojteee
Vítam vás tu dnes túto slnečnú sobotu... konečne je znovu víkend a ja nemusím vstávať ráno do práce... Chcem sa s vami podeliť o môj zážitok a hlavne sa chcem poďakovať inštruktorke zumby Peťke ktorá u nás učí zumbu ma poprosila aby som vo štvrtok išla s nimi a ešte s troma babami na túto úžasnú akciu.
Jednalo sa o benefičný koncert pre mentálne postihnutých. Nikdy predtým som na ničom takom ešte nebola a jedine kde som takýchto ľudí väčšinou videla bola TV.

Keď sme tam prišli dostali sme červene náramky, čo znamenalo vstup na pódium. O 14:00 Na pódiu sa nachádzal už černoch Oumar Chevara  s Belgicka ktorý už tancoval zumbu a neskôr si nás zavolal a zumbovali sme podľa neho. On to vedel tak parádne podať, že bolo vidno ako keby sme sním tancovali už aspoň pol roka.
Na druhej fotke ma trochu vidno viac v zadu celá v šedom....


Asi hodinu sme tancovali a pod pódiom sa nachádzali títo ľudia ktorým to bolo venované. Určite musím povedať že oni sú fakt úžasný dokážu sa baviť ako nikto na svete či už na vozíku, s dawnovym syndrómom ale aj s iným ochorením... 
Po našej zumbe nasledoval koncert Diabolské husle, Peter Bič Projekt, Čechomor a nakoniec Katka Knechtová s k torou sa na koniec všetci odfotili a riadne ju vystískali, bolo to veľmi milé. Títo ľudia sa vám dokážu prihovoriť aj keď vás nepoznajú, aj vyobímať a dokonca vám darujú aj nejaký ten malý darček. 

Vždy som vedela, že ľudia s mentálnym postihnutím síce sú chorý ale sú šťastnejší. A mi čo sme zdraví si to nedokážeme niekedy vážiť.

A tu sme všetky čo sme sa zúčastnili zumby ani som netušila že nás bude tak veľa.
Ja som 3 od prava kde stojíme.

A vy boli ste už niekedy na podobnej akcii? 
PEKNÚ SOBOTU

Komentáre

  1. krásne fotky :)

    http://fashionable-teen-world.blogspot.sk/ prosím followni ma naspäť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá akce pro dobrou věc. Hned bych si s vámi taky zatancovala ;-). V šedom ti to moc sluší ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, aj ja som chodila k Peti na zumbu, keď ešte u nás v Handlovej bývala :) Teraz sa u nás už nič také tuším nekoná:/
    Odvtedy som vyskúšala viacero lekcií zumby, ale musím povedať, že jej choreografie sa mi páčili najviac :)

    v i n t a g e • f r e a k

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeeej to fakt inač je dobra minule sme mali zumba maraton a boli tam dalšie dve ale najviac som sa aj tak tešila na tie jej choreo:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára