EMMA November 2013

Ahojteee..
Sem-tam si zakúpim tento časopis keď je tam niečo schopné(darček) inak mi tieto časopisy nedávaju žiadny zmysel načo vlastne sú......
... a kedže som ju obzerala, tak mi ju mamina odložila pretože veľmi rýchlo mizla z regálu. Dnes som si ju kúpila aj s darčekom. Na výber boli aj podkolienky a asi aj ponožky s divnými vzormi ale tie sa mi moc nepáčili takže mám tmavo-fialové legíny. Dúfam že mi budú dobré:))).

Čo poviete na takéto typy čiapiek? Ja by som si takú teda na seba nedala. Ak máte nejaké dobré tipy kde si kúpim obyčajnú čiapku bez bombrlca a aplikáciami tak sem snimi budem vďačná....

Takže na túto kaveju sa teším vyzerá mňaaaamky

(Som Nudný a Škaredý)Čo poviete na Jiřího Mádla? štramák že? vôbec to neni pravda čo tvrdí nikto nie je dokonalý predsa...

No a toto je jeden s dôvodov prečo ma tieto časopisy aj odrádzajú. Ja nepotrebujem drahú kozmetiku síce niekedy sa tam nájde nejaká dostupná aj pre normálnych ľudí ale málo kedy.....

Takže tie platformy su parádne a to tričko či mikina je tiež super.

Už som počula o marhuľových kôstkach ale nemusia to byť len marhule stačia hocijaké jadrá s ovocia trebars aj broskine.

A tu je jedna blogerka čo píše ako rada pečie a vymýšľa nové recepty, vyzerajú užasne.

A čo vy máte tuto Emmu? Súhlasíte so mnou alebo mate iný názor? 

Komentáre

  1. Ja si tiez raz za čas kupim Emmu... tie leginy mozu byt fajn..asi si ju zase kupim :D
    s tou kozmetikou suhlasim.. zbytočne strany..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale všimla som si keď tam nie je žiadny darček tak ostatnu v regali všetky emmy:)))

      Odstrániť
  2. jáj tá kozmetika tam je fakt len všeliako pohádzaná...hrôza a strach...ale aj tak si občas aj ja Emmu kúpiť, ale teraz fakt už čoraz menej.. tu v ČR si občas kupujem Marianne, tam mi príde, že nie sú len samé reklamy, ale aj dobré články...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marianne mi nič nehovorí, ale určite ma niečo do seba :))

      Odstrániť
  3. Ja si EMMU kupujem pravidelne ale veľmi ma sklamalo to že ja som tam žiadne pančušky nemala :D teraz neviem či je to chyba distribúcie alebo už sú ľudia taký že si zoberú aj veci ktoré im nepatria. :D
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak bola ešte aj zabalena tak ich musel stade niekto vytiahnuť

      Odstrániť
  4. Janku milujem Jiřího tieš! enough said :3

    Michelle
    xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. iii ja som tiež žiadne pančuchy tam nemala... :(
    a aj ačasopis bol teraz poriadne o ničom.. prečítala som asi dva tri články... minulomesačná bola lepšia.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára