Čo by bolooo....... kebyyyy?

1.Čo by bolo keby si bola na jeden deň mužom?
Vyskúšala by som sa hlavne štýlovo poobliekať ako by sa mi páčilo. A nemusela by som nosiť podprsenku a nemusela by som sa maľovať.

2.Čo by bolo keby si mala len jedno prianie?
Priala by som si aby sme boli všetci zdravý aj keby sme boli chudobní a obyčajní.

3.Čo by bolo keby si stretla samú seba v 40-rokoch?
Nechcela by som seba stretnúť a keby som sa aj stretla asi by som sa nespoznala. 

4.Čo by bolo keby si si mohla vybrať v ktorej dobe chceš žiť?
Vybrala by som si 70-80te roky. Veľmi sa mi páčia staré filmy ako chodili oblečený. Chalani boli tiež fešáci a chodili za dievčatami a nedali im pokoj kým mu nedala šancu. Tiež sa robili blbosti ako aj teraz ale každý sa s každým bavil. 

5.Čo by bolo keby si mohla zakázať jednú vec na svete?
Zakázala by som vojny, všade na svete by bol mier a každý s každým by vychádzal. Neexistovala by žiadna rasistická skupina proti iným rasám a národom, Hitler by sa ani nenarodil.

6.Čo by bolo keby si si na týždeň mohla vymeniť život s celebritou?
Bola by som Demi Lovato niečo v takom zmysle som si aj sama zažila na základnej škole ako aj ona. A teraz by som bola úspešná a ľudia by ma mali radi a obdivovali. Točila by som romantické filmy alebo aj hudobné a bola by som speváčka a porotkyňa v X-factore.

7.Čo by bolo keby si bola zvieraťom?
Bola by som psom, ktorý by žil v milujúcej rodine každy by ma rozmaznával, mohla by som narobiť bordel a nikto by ma nevyhrešil možno niekedy. Keby mojej rodine chcel niekto ublížiť zahryzla by som sa mu do nohavíc a nepustila až do vtedy kym by latka držala po hromade.

8.Čo by bolo keby si mohla ísť kamkoľvek kam by sa ti zachcelo?
Išla by som do Ríma do Vatikánu kde sa striedajú milióny ľudí aby mohli vidieť pápežovu omšu a pomodlila sa za rodinu. Alebo ked nie tam tak na Madagaskar kde rastú stromy babobaby.

9.Čo by bolo keby si vedela čítať myšlienky?
Vedela by som kto si čo naozaj myslí, hovoríte inšie a myslíte si inšie. 

10.Čo by bolo keby si si mohla vybrať hocijaké povolanie?
Bola by som profesionálnou tanečníčkou latinsko-amerických tancov a chodila po súťažiach.

11.Čo by bolo keby si mala jeden rok prázdnin?
Žila by som ako do teraz len tak zo dňa na deň a keby som mala peniaze cestovala by som.

12.Čo by bolo keby si si na dovolenku mohla zobrať len 3 veci?
Asi najdlhšie rozmýšľam nad touto otázkou. Bolo by mi tam asi vynikajúco ak by som mala pri sebe vtedy 3 najdôležitejšie veci alebo ľudí pri sebe. 

13.Čo by bolo keby si sa mohla zbaviť jednej svojej zlej vlastnosti?
Zbavila by som sa môjho strachu, nikoho a ničoho by som sa nebála a nehanbila bola by som odolná voči všetkým veciam. A bolo by to jednoduchšie.

14.Čo by bolo keby si si mohla kúpiť čokoľvek na svete?
Nechcela by som mať takú možnosť aby som si mohla kúpiť čokoľvek na svete. Pretože na to, čo si zarobím poctivo sa veľmi teším a vážim oveľa viac a vychutnávam si to až do konca. Keď si môžete dovoliť všetko luxus drahé dovolenky či iné už si to neviete ani užívať pretože vám to je prirodzené a môžete to mať každý deň, takže v žiadnom prípade.

Komentáre

  1. Latinsko-americké tance? Fíha, paráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po dlouhý době čtu tag se zajímavýma otázkama :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. taky bych chtěla prožít aspon jeden den v 70 nebo 80 letech :) pěkný TAG! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Demi <3 <3 <3
    Latinsko-americke tance, uuu, super! :)
    Je jediná vec, ktorej by sme mali mať strach...je ňou strach samotný :)

    Krásny dník prajem
    xxxx
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeeeeee toto je úplne skvelé! Už som to videla na viacerých blogov a je to úplne super! A veľmi sa mi páčia tvoje odpovede :o) Tá prvá ma úplne dostala a vôbec som nevedela že by si chcela byť tanečníčkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle tag má super otázky :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára