Avon - Šampón s kvasnicami a vaječným žĺtkom + Balzam Naturals Care s ružou

Ahojtee 
Mám tu takú menšiu objednávku s avonu. Celkom ma zaujal šampón s kvasnicami a vaječným žltkom tak som si ho objednala. Stále skúšam šampóny čo by mi pomohli na pokožku hlavy pretože ju mam veľmi suchú niekedy až červenú a vtedy ma už aj svrbí. Potom sa už robia aj lupiny hlavne nad ušami a nad čelom. Nedávno som používala každý deň aj roztok od Dixi zo žihľavy a musím povedať že mi pomohol teraz sa mi zdá že znovu sa mi to vracia ale ešte to neni také ako predtým. Takže som zvedavá ako mi bude pomáhať tento šampón kedže som počula aj o zábale na vlasy z vaječných žltkov. 

Balzam "to je moje" najpoužívanejšie u mňa a preto vždy nepohrdnem novým výrobkom od avonu a hneď ho beriem. Rada by som vyskúšala všetky na svete ale to sa nedá:))) Sa možno smejete ale niekto má veľa lakov, make-upov, ošných tieňov, rúžov a proste všeliakych hovadín no ja som verná len balzamom. Teraz cez zimu pôjdu dole teda dosť.
A čo vy tiež ich máte tak rady? 

A do trojice!!!

MAjte sa PEKNE PAAA

Komentáre

  1. ja mám tiež velmi rada balzamy a tiež aj masky na vlasy.. hlavne ked si ich zmyjem a vlasy mám také jemné..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Účinky šamponu by mě celkem zajímaly :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. davno som nic z Avonu nemala, ale ten balzam vyzera lakavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie balzamy som si chcela kúpiť ale už bolo neskoro :/ Vtedy boli za super cenu teraz už nie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balzámy taky miluji, obzvlášť Avonové, zatím jsem měla možnost z Avonu vyzkoušet 3 a další si nějaký pořídím na zimu, protože na suché rty trpím:/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som nevedela že ho majú aj v ružovom, to chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé ty máš krásnou sbírku balzámu:) Dávají se dobře na ten prst? Měla jsem takový z oriflame a vůbec to nešlo jen to zalezlo za nehet:// Od avonu mám dva balzámy a byly to limitky tak se už neprodávají a vůbec mi nedochází:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam kratke nechty takže sa mi tam nedostane ale ak maš dlhe myslim že trochu ano:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára