Radox - tekuté antibakteriálne mydlo na ruky s tea tree oil a výťažky z tymiánu

Ahooojte..
Dostala som možnosť vyskúšať Radox výrobky veľmi som sa im potešila do teraz som ich sprchové gély, mydlá či peny do kúpeľa nepoznala. A tak ich teraz testujem. Prvé bude mydlo na ruky s tea tree oil a tymiánom ktoré ničí baktérie.

Po umytí rúk hocijakým mydlom som si vždy musela natrieť krémom pretože som cítila ako ich mám veľmi suché a to neznesiem. Pri používaní Radox Clean and Protect Antibacterial ma to vôbec nenapadlo aby som si ruky natrela. Samozrejme niekedy to treba hlavne keď je zima ale nie hneď ako si ruky umyjem. 
Prvý krát keď prídem napríklad z roboty si nemydlím ruky 2x ako predtým, jednoducho som chcela aby mi zmizli všetky baktérie. Pri tomto mydle sa nebojím stačí mi jedna dávka s pumpičkou na ruku napením opláchnem a nemusím sa báť, že by mi nezišli všetky nečistoty. 

Veľmi pekne vonia pretože obsahuje tea tree oil a tymián ktoré účinne zbavia ruky nežiadúcich baktérii. Je vhodné nie len na používanie v kúpelní ale aj v kuchyni. 
-vyvážené pH
-dermatologicky testované
-obsahuje bylinky

Objem:300ml

Kedysi som mala rada mydlá len tuhé a tekuté som akosi nemohla zniesť ale už ich používam dlhšie a celkom som si na ne zvykla.
A čo vy aké mydlá používate rady? 

Komentáre

  1. Tak to je super, dakujem za typ. ;) Nam teraz do prace dali nejaky novy aplikator s nejakou penkou v nutri a ked pridem z Wecka, tak mam take suche ruky, ze nedokazem ani otocit stranku na fascikloch.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale každemu može sadnuť inak ale treba vyskušať krasne vonia:)

      Odstrániť
  2. Toto mydlo mám veľmi rada, síce po ňom používam aj krém,lebo mi hydratácia nestačí, ale krásne vonia a tak nejak mi sadlo...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna recenzia :) A veľmi sa mi páči nový dess blogu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem chcela som niečo do hneda dúfam že ma to po čase zase neomrzí:))

      Odstrániť
  4. Super recenzia!
    U nás doma sa používa len tekuté mydlo presnejšie je to mydlo do Dettolu aj s dávkovačom. Je to veľmi praktická a užitočná vec, a nie je ani nejako extra nákladná do dávkovaču idú dve baterky a mydlo s objemom 250 ml stojí okolo 4€.
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teta ho má tak tam som ho vyskúšala prvý krat bolo celkom fajin :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára