Obrázkové šikovné ruky






                                 


Komentáre

  1. to první vypadá moc pěkně, možná zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líbí se mi nápad s tou kávou do mléka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa to velmi pači hadam sa mi to podari niekedy yvskušať:)

      Odstrániť
  3. to první je skvělý nápad!:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To stou kávou som robila a nechutilo mi to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som nedávno skúšala to s tou kávou a keď som tie kocky zaliala teplým mliekom tak to bolo celkom fajn :) leen take skôr kakavkové :) ináč mám veľmi rada práve takéto články a nápady

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zajímavé .. to s tím kafem a zipem určitě zkusím :)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hned ten první nápad je super, jen nevím jak se to líbí té žehličce :-) Ten nápad s kávou znám a je to super a náramek z plechovek má moje kamarádka a je krásný! :-) Super inspirace.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tosom aj ja rozmyšľala že čo potom či to nezostane na tej žehličke nahodou

      Odstrániť
  8. Super nápady! :) Třeba jednou něco zkusím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zbožňujem tieto DIY obrázky :) A z týchto tvojich musím vyskúšať každý jeden !!!! :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to prvé s tými flaskami je super :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára