Kozmetický dôchodcovia

Ahoojte ... PEKNÚ NEDEĽU PRAJEM!!
Už dlhšie som rozmýšľala nad týmto článkom jedná sa o výrobky ktoré som našla ešte doma z roku "5" :))) čiže už sa nevyrábajú, alebo vyrábajú len v inom dizajne.
Buď ich používala ešte moja starká alebo mama a neskôr keď som bola ja maličká aj s mojím bratom a potom keď som už vyrástla. Takže idem nato.

Tieto staré rúže sú nie su všetky mám ich ešte viac a div sa svetu niektoré ešte pekne voňajú a farbia. ten zelený v zlatom obale po natretí sa zmení na ružovú.

AB krémy na ochranu detskej pokožky.

Tato vôňa neviem kde sa vzala tu sa vzala ale myslím že není od nás.

Môj jediný krém s avonu ktorý som používala na tvár ako puberťak.

Mydlá jedno s Avonu a to druhé je ešte z Francúzska r.2000

Očné tiene Avon 

TAK AKO SPOMÍNATE SI NA NEJAKÝ?


Komentáre

  1. Ten rúž čo sa po natretí na pery zmení na ružovú ma veľmi zaujal .. Inak podobné tiene som mala aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedávno som ho zazrela aj u zahraničnej blogerky takže sa asi vracajú:)

      Odstrániť
  2. Pár věcí jsem taký dříve měla :D

    Zvu tě k nám na Giveaway :)
    http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To zajačikové mydlo z avonu si pamätám, to sme mali aj my! :D

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni..aj u mojej babky by sa takéto dačo našlo, a ten zelený rúž si sama pamätám! Ono to je potom taká staro-ružová alebo červená farba, teda ten čo mala babka :) Sranda..takto by som si to nekúpila, ako to mohli kúpiť vtedy, však? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No teda, nemám z tohto nič, ale pobavila som sa. :) Odporúčam niektoré už naozaj vyhodiť moja milá... :)

    DanielaKurkyStyle


    OdpovedaťOdstrániť
  6. aaaaaaaaaa :) to zajkové mydlo :) ...pamätám si,ako mi ho dedko dal na Veľkú Noc ;DDD

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já v životě asi nikdy nic nespotřebuju. Protože když je "konec" tak to používám co nejmíň, abych to pořád měla :DD schovávám to na později :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj jamam niekedy problem niečo spotrebovať:)) ale napr. ten modry krem s avonu je prazdny:)

      Odstrániť
  8. jeej tie tiene, ja mam hadam este stale nejake doma :)


    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Toho mydlového zajačika ešte niekde mám aj ja :D

    d.a.w.n.n.i.e.licious@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nas ich dokonca bolo aj viacej starka vedela blbín pokupiť:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára