Dermacol objednávka

Ahojte babule..
Už viem čítala som o tom na viacerych blogoch že Dermacol po zaregistrovaní na ich stránke dáva 8€ zľavu. Tak som sa teda zaregistrovala a objednala. Veľmi som sa potešila, že mám takú možnosť vyskúšať ich produkty pretože do teraz som nevlastnila nič. A tak sa teda pozrite čo mi prišlo. recenzie budú neskôr. Pribalili mi k objednávke ešte aj vzorky. Takže určite rada ich vyskúšam ako napr. mandľový krém, ktorý stále používam inej značky a som zvedavá aký bude od Dermacolu.
A čo vy tiež ste využili zľavu? Myslím že využiť sa dala do 15.9.2013

Objednala som si teda Telový krem s pomarančom a belgickou čokoládou 3,79€, balzam na pery Love 2,99€ hroznový (ten najbledší), a mini špongie 1,49€. 
Spolu iba 4,87€ cena už po odrátaní 8€ takže sa platilo hlavne poštovné.



Vzorky
:-*

Komentáre

  1. Dneska jsem taky objednávala, mě ještě za nákup nad stovku pošlou dárek a to jako, že plné balení nějakého krému proti akné, takže už se těším, nevím, jestli mi pošlou i vzorky, ale nezlobila bych se, kdyby ano :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si myslela že mi tiež pošlu darček ale ked nebol nevadi:)

      Odstrániť
  2. ano vyuzila som to! :) mam za to 4 ruze, krem, vodu na plet, spiralu a tiez vzorky! :) velmi sa tesim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol mám moc ráda :)

    Pokud chceš zúčastni se u mě na blogu Giveaway - Výběr ceny je tobě :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé, tolik vzorečků :) příště, až si budu něco kupovat od Dermacolu, tak spíš objednám přes internet, je to výhodnější a lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa to niekedy oplatí ja som prvý krat objednávala niečo z internetu:)

      Odstrániť
  5. Na ten balzám koukám pořád v drogerii ale neustále odolávám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. do nedavna som pozerala v drogerii po ňom aj ja:)len sa mi zdal dosť drahy:)

      Odstrániť
  6. This body cream is very interesting ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow kolko vzoriek ja som nedostala ziadne :(

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som si pred pár dňami objednala dva balzamy a k tomu som dostala darček, vzorky a ešte aj krásnu darčekovú krabičku. Veľmi som sa potešila lebo toľko vecí som nečakala. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára