Balea - Deo Kristal Sensitive

Ahojtee
Viac krát som čítala o krištáli až na koniec som podobný našla aj v drogérii a čo si myslím je, že určite je rovnaký na chlp s tými ostatnými čo som o ních čítala ktoré boli o dosť drahšie. Pamätám si ako môj starký po holení používal nejaký kameň ktorý pred použitím namočil do vody, vtedy som ho aj oblízla že ako to asi chutí, poviem vám, že tento chutí tak isto.. brzlava trpká chuť na jazyku. Toto je iba môj postreh.

 Strašne pomaly sa míňa myslím že ho neminiem ani za život:) Ale celkom sa mi zapáčil, určite je vhodný hlavne ihneď po holení, je na citlivú pokožku ale aj alergie náchylnú a neobsahuje žiadny alkohol, parfém a konzervačné látky.
NAVOD NA POUŽITIE: Opláchnuť trebars pod tečúcou vodou a niekoľko krát naniesť do podpazušia.

Hneď ako som ho zazrela som si ho aj vzala do košíka.
 Cena 2,39€
Objem 100g

Účinky:
nemá zabraňovať poteniu, čo nie je ani pre telo zdravé, ale zabraňuje potu aby sa na tele rozkladal a vytváral nežiadúci zápach. Deo Krystal je vlastne amonny kamenec. Jedná sa o zlúčeninu hliníka, ktorú na rozdiel od alumínia chlorohydrátu, ktorý je súčasťou ostatných deodorantov, obsahuje veľké molekuly kde neprenikne pod kožu, ale pôsobí hlavne na jej povrchu tým, že zabraňuje reakciam potu zo vzduchom, ktorý spôsobuje zápach.
Tak ako natrafili ste na tento kryštál tiež?


MAJTE SA PEKNE(:

Komentáre

  1. No já tuhle věc kdysi měla a do měsíce se to od toho namáčení rozpadlo na kusy. Ještě se dá před aplikací namočit podpaží, což je ale děsně nepraktický úkon, pokud se zrovna nesprchuješ. A v zimě si zalískat oblečení vodou asi ráno nikdo nechce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by bola asi blbina namačať si podpazušie najprv, ja to namočim pod vodou a nič žiadne oblščenie sa nezamača ked ho otočíš tak prebytočna voda steščie po ňom dole:))

      Odstrániť
  2. ty jo to je pro mě celkem novinka, mám pocit že už jsem o něm někde četla, ale nikdy mě nenapadlo ho zkusit, musím se polepšit!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už jsem se po něm v regálech dívala, ale teprve po tvé skvělé recenze jsem rozhodnutá, že ho hodím do košíku. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak vidím, že mám další věc na můj dlouhatánský seznam :-) děkuju za recenzi, určitě ho při nejbližší příležitosti popadnu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára