11 september

Pred rokom to bolo presne 10 rokov ani by som neverila že to tak ušlo strašne, síce si nato moc nespomínam keď sa to stalo, mala som vtedy asi 11 rokov. Dneska keď som počúvala rádio sa pýtali, že či si spomíname na deň a v moment keď ste to započuli v správach prvý krát a na prvý pocit tak ma nenapadlo nič. Určite väčšinu z nás zamrazilo a poriadne. Rozmýšlala som nad tým čo som asi robila ale nespomínam si iba viem, že som niečo počula o dvojičkach a že padli nič viac.
A vy? Spomínate si nato? Kde ste práve boli? Čo ste robili? 

Takže aspoň takto si uctievam pamiatku a zapalujem pre nich sviečku čo tam zahynuli.


Komentáre

  1. Také jsem si na to dnes vzpomněla.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Byla jsem tehdy už trochu starší, takže si vzpomínám dobře. Byla jsem u přítele, zahlédli jsme to v TV a nevěřili vlastním očím. Byl to šok. Po několika letech jsem byla v New Yorku na tom místě, v kapli tam je památník, fotky... Pro lidi, co byli u toho tehdy to muselo být šílené. Tak jako každá tragédie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a asi maju ti ľudia čo tam boli aj nasledky do dnes lebo že sa im objavuje rakovina a aj ďalej ešte bude:(

      Odstrániť
  3. Já jsem tenkrát byla v první třídě, takže jsem vůbec nevěděla, že se takové neštěstí stalo...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. přesně včera jsem si na to vzpomněla, ani nevěřím, že už je to deset let :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne..ja sa o takéto veci skutočne zaujímam, a veľmi ma zarmucuje, že sa to stalo..ako sa to stalo a hlavne PREČO sa to stalo! Naozaj ťa uznávam za toto akési "pozdvihnutie povedomia ľudí." No a odpoveď na otázku je, že ja som mala asi dva roky, takže som až do nedávna o tom vôbec nevedela, alebo som sa o to nezaujímala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si to mapatuji úplně přesně, koukala jsem na to v přímém přenosu v TV... Vážně by mě ale zajímalo, jak to všechno bylo ve skutečnosti...

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára