Kniha: Trinásta komnata

Ahoojj
Jedná sa o spisovateľku Martu Fartelovú a jej Trinástu komnatu. Musím sa priznať, že toto je moja prvá kniha ktorú som si v živote sama kúpila. Nikdy predtým som nečítala keď som chodila do školy. Jednoducho nás nútili čítať na literatúre hlúposti ktorým som sama nerozumela a tak som si teda myslela o všetkých knihách že im rozumieť nebudem. Čitateľský denník som dopĺňala len tak že som všetko len odpísala od niekoho... jednoducho som mala ku knihám odpor a nerozumela som útržkam s knih keď som to musela na hodine čítať. Samozrejme asi preto že to bolo zo starých kníh. Po čase som zistila že existujú aj novšie knihy ktoré píšu terajší spisovatelia a sú to romány, ktoré som začala čítať až po strednej škole. Prvé dve som si zaobstarala od kamarátky a ďakujem jej, že mi ich požičala. Bol to Modrooký diabol a Ty proti mne. Proste bolo mi ľúto vysoliť 10€ za par listov papiera alebo nebodaj ešte viac. 
Ale nedávno ked som sa ocitla v Tescu mali tam zľavnené knihy a tak som si ich chvíľu obzerala a čitala ktorá by ma asi bavila a vybrala som si ju. Stála okolo 6€. 
Musím povedať že ma zaujala až nato že hlavná hrdinka dosť opisovala svoj život pred tým ale bola som rada že aspoň nie do konca knihy:)) 
Takže toto je moja 3 kniha ktorú som celu dokázala prečítať a teraz mám požičanu ďalšiu ale jedná sa skôr o hystorický román tak uvidím ako to dopadne.
Tak ako čitali ste ju? 




:*)

Komentáre

  1. hystorický? hYstorický??! to vážne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Romy, je super, že si začala čítať, veľmi ti to schvaľujem. Určite ti to pomôže aj zlepšiť sa v gramatike, čo nikdy nie je na škodu a blogu to dodáva pridanú hodnotu. Niekedy je mi ľúto, keď vidím ťažké hrúbky v inak obsahovo atraktívnom článku (nechcela som sa ťa dotknúť, myslím to fakt úprimne). Veľa radosti z čítania prajem, ja milujem knihy odkedy som sa naučila čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nie v pohode:)) a o aky članok sa napr. jedna? aby som vedela bližšie:)

      Odstrániť
  3. to som čítala aj ja je to fajn ja mam doma asi 200 kupených kníh :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára