Recept: Smotanové placky

Ahojtee znovu som tu a už aj konečne s receptom ktorý som skúšala prvý krát nieje vôbec náročný je to taká rychlovka keď vás inšie nenapadne a musím povedať, že fakt chutil.

 Ešte pre začiatok mi to nedá keď som si bola kupovať v jednote smotanu tak som si nemohla nepovšimnúť deti, ktoré možno že už chodia na prvý stupeň základnej školy si kupujú "Energy Drink". No ja som neverila vlastným očiam a popri tam boli s mamou ktorá im to mimochodom dovolila. Neviem či nevie o tom že je to tichý zabijak alebo skoro ako droga veď u dospelého človeka to vie narobiť galibu a to si nerobím srandu, ja som to v živote nepila ale môj brat áno a teraz má problémy. Takže toto jedine nepochopím prečo ľudia si nerobia s toho nič keď nato upozorňujú dokonca aj v správach.
Aký máte vy názor na energy drinky? Je to humus!!
_________________________________________________________________________________
Takže a teraz k receptu:
Taaaakto sa mi podarili placky:

*250 ml kyslej smotany
*10lyžíc polohrubej múky
*2vajcia
*soľ
*120g šunkovej salámy
*olej

POSTUP:
Smotanu dohladka vymiešame pridáme múku, rozšľahané vajíčka, a na jemno postrúhaný syr. Salámu nakrájame na malé kocky a pridáme do cesta, ak treba tak aj osoliť a ešte premiešať. Na pomastenej panvici postupne pečieme placky. 
Podávame ich so zeleninovým šalátom alebo ako prílohu k polievkam. 

U nás doma sme ich jedli samé, a s týchto ingrediencii sa mi podarilo 6 takých väčších placiek takže ak by sa chceli viacerí najesť tak odporúčam 2x viac ingrediencií pridať.

DOBRÚ CHUŤ:)

Komentáre

Zverejnenie komentára