Photo decorations

Zdravím babule...
Tak ako? konečne sa nám tak akosi ochladilo a už nemáme viac ako 30°C chvala bohu a ževraj už ani viacej nemá byť takže neviem či sa ešte niekedy vyberiem aj na kupalisko tento rok. Mám tu teda zo pár fotiek vecí čo som si kúpila aj v zahraničí a mušle samozrejme ktoré sú poctivo nazbierané ráno o 5-6 hodine keď som sa bola pozrieť na priliv ale to ešte minulé roky. Bohužial väčšie som nenašla tak som sa stym musela zmieriť. A čo vy tiež ste si nanosili z dovoleniek mušle?






    A takto pri západe slnka nám osvecovalo oblaky pri prvom pohľade to vyzerá ako výbuch zo sopky:))



Komentáre

  1. Úžasný věci,hlavně teploměr a mušle. Taky jsem si dovezla plný pytel mušlí, ale rozdala jsem je:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich mala dlho v taške hodene niekde vkute mama ich chcela vihodiť tak som sa ich teda ujala:))

      Odstrániť
  2. jej,tie žabky ako teplmoer sú úžasne! a mušle v pohári tiež,krásna dekorácia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára