Oriflame: Nature Secrets Exfoliating Shower Gel with Energising Mint & Raspberry

Ahojtee moje
Teraz vám chcem predstaviť najlepší sprchový gél aký som mala. Jedná sa o energizujúci sprchový s mätou a malinami. Mala som aj anti-prespirant v guličke pod pazuchy presne s touto istou vôňou bol veľmi dobrý až nato, že trochu tiekol.


Keď som sa snim umyvala stačilo málo a veľmi dobre penil čo sa často nestávalo pri výrobkoch s avonu. Obsahuje akési malé guličky ktoré sa hneď nerozpustia zdá sa mi že asi vôbec a tak sa môžem dlhšie mydliť čo je príjemne keď vám trochu dlhšie peelinguju kožu. A čo je ešte lepšie po osušení som ho cítila ako ešte stále vonia. Musim povedať že je fakt super. Keď som si prečítala aj reakcie na tento výrobok tak boli len pozitivne.

Objem: 400ml (väčšie balenie)
Cena: asi okolo 3-4€ v akcii

...
Internet píše:
Nádherne voňavý sprchovací gél s povzbudivou vôňou mäty a malín s pílingovými zrniečkami. Pre osvieženie mysle, tela, a zjemnenie pokožky. 


Komentáre

  1. To mám doma a mám to hrozně ráda!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja budem troška iná...on je dobrý aj všetko len mi akosi vadí tá mäta napríklad, nevonia mi to až tak skvele a tiež uprednostňujem klasické sprchovacie a osobitne peelingy ktorú zvládnu svoju úlohu super :) Mám ho už dlho ale nejak ma neláka ho ani používať aj keď vravím, že niekomu, možno presne ako tebe môže dokonale vyhovovať :) Každý sme iný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme že určite nevyhovuje každemu, každy sme iní:)

      Odstrániť
  3. Ja som ho tiež už vyskúšala, ale veľmi ma po ňom svrbela pokožka, bola veľmi suchá :/ ale vôňa sa mi tiež páčila :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V katalogu som to už pár krát videla a aj uvažovala o kúpe ale ešte som sa k tomu neodhodlala. Asi to budem musieť čím skôr napraviť.
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekna flaska - ako od sirupu:)mam velmi rada maliny aj ich vonu a v spojeni s matou to musi byt este lepsie! a inak, nechces si vypnut to slovne overenie komentarov? :)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moja mama sa ma pytala čo je to v kupelni za sirup:D:D to fakt naskakuje aj mne to slovne overovanie? dakujem že si napisala musim to pozrieť:)

      Odstrániť
  6. Mám ho taky už asi 2 měsíce,ale moc spokojená s ním tedy nejsem :-/ Vůně je sice nádherná,k sežrání,balení je fajn,pění super,ale štve mě,že mám po něm hrozně vysušenou pokožku.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzerá veľmi voňavo :) určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. přiznám se, že jsem o tom nikdy neslyšela, ale vypadá to zajímavě!
    Zvu tě na Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tenhle sprchový gel jsem viděla několikrát v nabídce, ale stále jsem se nedokopala k tomu, ho vyzkoušet.. Vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Keď som sa na to pozrela myslela som že to je dajaký kvalitný a hustý džús alebo niečo tej odrody. Vyzerá to naozaj veľmi dobre taký sprchový peeling :) Určite v oriflame kuknem :) Dokonca aj cena je viac než pozitívna !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I very like cosmetics Oriflame ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento sprchový gél mala kamarátka v Taliansku a má neskutočne úúžasnúú vôňu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tenhle sprchový gel jsem měla taky a byla jsem s ním moc spokojená.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Také jsem ho měla a byla jsem s nim spokojena !!! Krasne pak voní pokožka :)))
    Přijd se podivat i ke me budu rada :))

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vypadá dobře :-) Musím ho zkusit :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. priateľova sestra ho mala, pekne voňal:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. mám ho tiež a práveže mi až tak nevyhovuje... vôňa sa mi najprv páčila, no nejak ma to prešlo a to je môj kameň úrazu... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pokud chceš podívej se na můj blog, kde právě probíhá Giveaway - výběr ceny je na Tobě :) !

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára