Oriflame: Giordani Gold - Incontro Powder Blush

Ahojtee takže som tu znovu aj s tymto malým premilým štetcom ževraj na farbu na lica, ale keď ja take veci nepouživam aj tak som si ho kúpila. Možno že sa mi raz zíde aj na puder aby som nemala zbytočne zo sebou veľký štetec.
Veľmi sa mi páčia aj kabuki štetce ale čo narobim keď to majú len na internete a cezeň fakt nerada niečo kupujem.

Chcela som niečo také malé vlastniť pretože sa mi strašne páčili takéto male štetce a nikde som to nikdy nevidela možno že zle hľadám ale čo už keď ja nerada dlho pozeram v drogerii. Idem tam len po to čo potrebujem. 
                                                              Materiál: ABS, kozia srsť
Cena: 1,90€



Komentáre

  1. Já tyhle malé štětečky moc ráda nemám, je to asi tím, že s nimi pracovat bohužel neumím. Ale designově je moc hezký.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne to pripomina stetce ktore pouzivali nasi dedovia na holenie :D inak je to rozkosne velmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano mne to tiež pripomína presne to iste len tie su hustejšie:))

      Odstrániť
  3. Oriflame mám veľmi rada, zvlášť túto značku GG :) Štetček uričte u teba nájde využitie, ja mám podobný od Dermacolu a používam ho na púder alebo lícenku, ale dá sa využiť aj na kontúrovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný štetček, ale neviem či by som ho vedela používať :P a Kabuki štetec, taký dokonalý malý na púder majú v H&M ku za caa 6€ dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára