Nails art - butterfly

Ahojte, dnes tu mám jeden moj pokus ktorý ma napadol len tak spontánne neviem prečo som vždy kreslila motýle aj v škole na papier keď som sa nudila vždy to boli len motýle možno že ma nič iné nenapadlo dúfam že vas tento članok oslovi viac ako predtym Tag  .......a ešte tu mám zo par videi čo sa mi veľmi zapačili hádam sa mi to niekedy podarí podobne spraviť..  a čo vy tiež sa niekedy inšpirujete videami s youtube? 

A tu mám ten môj pokus

Najprv som nalakovala podkladový ružový s oriflame, potom som s pomôckou s avonu (na jednej strane štetec na druhej gulička) nakreslila tmavo modrým lakom z Avonu pásik a tykadla, potom oblučiky vyšňovým lakom od Miss Sporty(ktorý je môj obľúbený) a zafarbila, a na koniec guličkou spravila tyrkisové bodky lakom z Talianska.

...
 
                                         
                                         

:-*

Komentáre

  1. Jůů, roztomilý motýlek :)Zvu tě k sobě na giveaway a moc mě potěší, když se zúčastníš. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára