Gurmánsky TAG

Tento tag som našla u jednej s mojich oblubenych blogeriek a tak ma zaujal že som si ho vyplnila aj ja ešte som nikde žiadny podobny nečitala väčšinou je to skoro sama kozmetika .... 





1. Moja najobľúbenejšia polievka
Mám veľmi rada všetky polievky, takže neni problem, ale keď už tak tak aj cesnakova

2. Moje najobľúbenejšie hlavné jedlo

Samozrejme smotanove morčacie soté so šampionmi a podliate vínom, a ešte domaca pizza aaa špenáát, losos
3. Môj najobľúbenejší nealkoholický nápoj
voda-mineralka, cez zimu čaj


4. Môj najobľúbenejší alkoholický nápoj
pivo

5. Môj najobľúbenejší dezert
dezert? fuuu po dobrom obede vždy dostanem chuť na sladke takže je to jedno, ale aj tiramisu ked je, a ked je moc teplo tak zmrzlina

6. Moje najobľúbenejšie predjedlo
take nepoznam, voda može byť?  7. Moje najobľúbenejšie raňajky
buď cerealie, alebo celozrnne pečivo s maslovou natierkou a salama, samozrejme k tomu nesmie chybať rajčina

8. Moja najobľúbenejšia sladkosť
Milka a keď už neni tak su aj druhe dobre

9. Moja najobľúbenejšia slanosť
hmm to musim dlho rozmyšľať kedže ja radšej sladke, a maam solene tyčinky Dru alebo jednotarske v tom veeeelkom balení 













10. Moja najobľúbenejšia zmrzlina
V poslednej dobe Tiramisu s Lidla a taku zo stanku som už dlho nemala ale jednoznačne čokoladova

11. Môj naj obchod na potraviny
Tych je viacej kde sa akurat nachadza akcia:))) Lidl, Coop, Hypernova

12. Moje najčastejšie jedlo

Cestoviny vždy do nich namiešam čo najdem v chladničke 

13. Moje najkalorickejšie jedlo, ktorému neodolám
Slanina, jooojj a taka dobra pečena podhrdlina neviem ako sa to inak vola ale vynikajuce

14. Môj naobľúbenejší syr
Všetky neni problem pri mne ja zjem všetko, škoda že už krsny nenosia kozí
15. Moje naj ovocie
hh take neexistuje ale keď idem po zahrade a už su dozrete jablka tak neodolam
16. Moja naj zelenina
rajčiny, reťkovka tie su naj ale inak všetko

17. Čo si najradšej dávam na chlieb
maslo
18. Najobľúbenejší šalát
neviem či najoblubenejši ale väčšinou taky čo sa nachadza doma činska kapusta, rajčiny, paprika, cesnak biely jogurt a hor sa nato
19. Čo mi doma nikdy nesmie chýbať
káva, sladké, jogurty
20. Čo prvé moje chuťové poháriky každý deň ochutnajú
pohár vody, niekedy aj s citronom

21. Čo posledné moje chuťové poháriky každý deň ochutnajú
mineralka a voda alebo jogurt
22. Na čo mám alergiu
naaaaaaaa energy napoje a na stravovanie vonku ako je McDonald, a rozne rychlo pripravy jedla hocikde v nakupnych centrach a proste kde koľvek,, je to premňa humus, vždy si radšej nabalim doma jedlo keď niekam vyražam a pitie ako potom zbytočne utracať peniaze za drahe a nezdrave jedlo


23. Čo nikdy nebudem jesť
divinu, baraninu, hamburgery, kebab,

24. Najrýchlejšie teplé jedlo, ktoré v prípade núdze zachráni
nejaka zeleninova polievka, alebo zemiakove placky
25. Na čo nie som hrdá
keď jem tak poriadne až po sami vrch, niekedy si až hovorim že toho čo ja som pojedla nepoje asi nikto ako minule asi pol pekača kolačov som zjedla ale čo ked su dobre .... ach :D a čokoladu ta by išla kľudne dole aj každy deň, ale ked bolomoc teplo som si chvala bohu trochu odvykla



:-*

Komentáre

  1. Zajímavý tag,té kosmetiky jsem už taky trochu "přejedená":D Taky mám ráda česnečku:))A tiramisu je nej! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tenhle tag se mi nelíbí, protože jsem z něj dostala hlad :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára