Čo mám najradšej a bez čoho nemôžem byť

Ahoooj
Pripravila som si fotky s menším popisom čo mam najradšej tak dufam že sa vam bude pačiť. V piatok sú v Handlovej Banícke dni tak zavítam určite aj tam a možno že sa zbehnem odviesť aj do bane vlačikom ako keď sme boli malí s bratom. A v sobotu je u nás vatra tak sa pôjdem trochu ohriať...A čo vy chystáte sa tiež niekam? 
...
Čokoláda, sem niet čo dodať jedla by som ju stale, niekedy mám pocit že som už na nej závislá a zjem ju na posedenie. Ale leto je take, že vtedy mi aspoň moc nechutí.

Balzam na pery, je jedno aký hlavne musí zanechať dobrý pocit na perách inak keď mi nesadne tak ho potom odložim a po nádche si sním natieram nos.

Perá, ano mam trochu takú záľubu nemám ich až tak veľa ale vždy keď mi ich niekto uvidel povedal, že ty máš viac pier ako v papiernictve ale neni to tak. Na väčšine nich je nejaka značka alebo hocijake logo. 
A vy máte nejaku záľubu? 

Sony Ericssom Xperia X10mini, takže tento telefon mam rada len preto aky je maličky a milučký inak telefon zo sebou moc nenosievam a potom mam neprijate hovory ale čo už, keď mi ho niekto vidi hovorí že aky pigihajzlík, ale ja by som ho nevymenila za nič. Tie velke lopaty mi proste nepasuju do mojej ruky.

Ceruzka na obočie, bez nej by som nemohla žiť. Hneď ako sa zobudim po umyti si hneď nakreslim obočie pretože to mame v rodine už ani moja prababka čo som videla fotku nemala obočie som zvedava do kedy sa to bude snami ťahať.
Prosííííííím nevideli ste niekde túto ceruzku? V obchode kde som ju kupovala ju ževraj už nebudu mať a ta pani mi povedala že mám skúsiť v Tevose. Ak ste ju niekde videli prosím napište budem vam moc vďačná.

Lusy, moja cica, take babatko, rodinný člen proste všetko, yorkširsky terier tieto psy su jednoducho nadherne.

Od najstaršieho po najnovší, (prvá zrkadlovka a posledná) už moj starký mal koníček rad fotografoval a doma robil aj fotky tak to asi prešlo akosi aj namňa, škoda že si naňho nepamätám mala som 3 roky keď zomrel. Tak mi zostalo po ňom pár foťakov tie prve tri boli jeho aj to su neni všetky.
A Nikon ten som si pred rokom kúpila konečne aj jaaa. 

Tak a zase ste sa niečo o mne dozvedeli dúfam, že vás článok zaujal, ďakujem že čítate. Určite toto neni všetko čo mám rada ale aspoň niečo....
:-*


Komentáre

  1. Krásne fotky a zierka pier nemá chybu!!! A ani som netušila že máš doma toľko foťákov! A ké krásne starožitné kúsky :) Určite by si mala s nimi nafotiť dáke fotky. No a ten balzam na pery od Nivey je super a ani som netušila že sa dá zohnať už aj na Slovensku :O Každopádne krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to ano ostatne foťaky ma ešte starka...balzam od Nivei sa da zohnať na slovensku? to asi nie ja som si ho dala doviesť s anglicka

      Odstrániť
  2. S tými perami som to mala dakedy aj ja.. :D vkuse som si nejaké musela kúpiť :D a nejak sa to nahromadilo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú čokoládu by som vymenila za gumené medvedíky, ale v ostatnom sa s tebou stotožňujem, dokonca aj s tou ceruzkou na obočie, už z nej mám len mini kúsok :P dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow :O koľko foťakov , hneď by som si jeden vzala :DD a ta Lusy je veľmi zlatučká :) aj mi máme yorkširského teriera , ale ten náš je veľmi agresivný :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára