Ako sa mi to za poslednú dobu nahromadilo.....

Ahojtee !
peknu nedeľu prajem...
konečne sa brat odhodlal pretože je ho ťažko dostať do obchodu s oblečením, ale keď už potreboval niečo nové na seba a samozrejme na prvý školský deň tak prečo nie.... minule som zazrela nejake tie košele jeho veľkosti v Just Play a tak sme zavítali tam a neboli ani drahé ako v Korze podľa mňa 8€ a 15€ je dosť veľký rozdiel. Takže si vybral krasnu modru košelu potom ho napadlo že chce aj tepláky, tam si vybral tiež do modra a vedľa nich svietili šedé s ružovým hned mi padli do oka v prvom momente ma nenapadlo že by som si ich mohla kúpiť ja opýtala som sa jeho či nechce tieto (zasmial sa) .... tak čuduj sa svetu zobrala som si ich a som im veľmi rada ..... aj tak nechápem prečo tekéto veci davaju do pánskeho oblečenia to si chlapi kúpia? ...... a to nebolo prvy krat už som si tam viac razi kupila aj tričko :))))
A čo vy tiež ste si niekedy nakúpili v pánskom? Lebo take trička uzke čo kedysi vyrabali hrooza ...som nemohla zohnať na normalneho človeka nič...


Just Play 7,99€
Gate - We Love Shoes 2,98€
New Yorker okolo 3€
Pôvodne som si chcela kupiť u nich podprsenku na cvičenie ale akosi mi bola veľká a s podprsenky vznikli nohavice.
Trhový predaj niekedy k nám zavítaju pred obchod 5€ 
H&M 1,95€

:-*




Komentáre

  1. Tepláky sú naozaj pekné, a že boli medzi mužskými? :D Hah, stáva sa... odteraz aasi budem prehľadávať aj mužské oblečenie. :D
    A páčia sa mi aj tie trištvrťové maskáčové ... a aj za dobrú cenu.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa sú tie tepláky ženské a len sa tam nejako zapatrošili nie? ale sú veľmi pekné:)
    nati♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to neviem bolo tam viacero farieb možno že stym rataju že chlapovi pomaha žena kupovať tak si tam najde už aj ona :))

      Odstrániť
  3. Ja som si už tiež pár vecí kúpila v pánskej časti :D najmä košele a taktiež tepláky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kalhoty jsou moc pěkné:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dizajn balzamov z HM milujem, škoda že moje pery sú po nich moc suché :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie tepláky sú super, aj fajná cena :) Keby ich vidím v pánskom oddelení, tak by som nechápala trošku.. sila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ty žabky jsou parádní :D Ještě jsem takové nikdy neviděla, fakt roztomilé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie balzámy na pery od HM sú strašne rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára