Photography Today

Ahojtee ... dneska je celkom dosť teplo moc sa to tam vonku vydržať nedá ale predsa som sa vybrala so sesternicou ju trochu pofotiť. To dievča sa strašne rado fotí a ešte mala aj nové šaty no nedalo by jej to aby nebola pekne pofotená .. no už to nechám na vás či sa vám šaty páčia ...mne áno...








Komentáre

  1. Veľmi pekné fotky.. Na šatách by som zmenila len ten riflový vrch.. na kombináciu rifloviny s hocičím iným na šatách som akosi alergická, pôsobí to na mňa lacno, nemôžem si pomôcť.. Viac by sa mi páčilo, keby bol aj hore použitý rovnaký druh látky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v niečom maš aj pravdu možno, ale ja a šaty nejdu dokopy:))

      Odstrániť
  2. tieto a jedny veľmi podobné,len iného strihu (bez ramienok a asymetrická sukňa) vidím v poslednej dobe na mnohých blogoch,celkom sa sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty satecky jsou nadherne! Moc se mi libi barevna kombinace, modra je proste krasna!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja tiež neviem prísť na chuť spojeniu rifloviny a tej jemnej látky na sukni, ale čisto bez rifloviny milujem šaty takejto látky, ale čo ma štve je to, že človek si povie, že niečo sa mi páči, kúpi si to a toť sa z toho stane taký hit, že to má každá tretia, no možno piata baba na ulici a obávam sa, že tieto šaty sa k tomu blížia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to maš pravdu že ich ma už skoro každa ale ja našťastie nie:)))

      Odstrániť
  5. krásne šaty.. :) super blog, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu. http://dommie-world.blogspot.sk/2013/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára