Nivea - Caring Moisturizing Shampoo hydro care

Nikdy som ešte neskúšala šampón od Nivei až do nedávna a musím povedať že je fakt dobrý.
Vždy som si kupovala šampóny na mastné vlasy pretože na 3 deň ich mám už mastné a musím sa zmyť. Potom sa mi na predu hlavy a pri ušiach začali robiť lupiny reku ako je to možné, keď mi mastnejú vlasy nechápala som to, tak som si kúpila Nizoral ten mi pomohol. Keď som ho ale domíňala začala som používať iný šampon tak lupiny sa vrátili. A stále ten istý kolotoč prestala som to riešiť teda a kúpim si šampón aký mi príde pod ruku.
Pred nedávnom som bola v Hypernove a mali tam tieto šampóny v akcii 1+1 zdarma za tú istú cenu. Cenu si už nepamätám ale okolo 3€ to určite bolo. Tak som si teda zobrala dva rovnaké.
Mali na výber šampón na mastné vlasy a na suché .... nie nemáte pravdu ja som si vybrala ten na suché reku vyskúšam zmenu čo to spraví. Do teraz ho používam a poviem vám, že lupiny sa zmiernili nie sú také viditeľné a veľké a aj keď to ešte neni uplne ono neprestanem ho používať. A to mám polku šampónu ešte len za sebou.


Tak ak máte aj vy podobný problém odporúčam vám skúsiť zmenu vymeniť šampón na mastné vlasy za šampón na suché vlasy. Neviem len treba vyskúšať možno že na každého to vplýva inak ale som spokojná "konečne" :)))

Takže tu je trochu popis na zadnej strane šampónu ktorý ma nalákal, že je hydratačný a vyživuje suché a normálne vlasy a vzala som si ho. Obzerala som sa ešte po tomto istom ale kondicionére a nenašla som ho možno že ho ani nemali čo už ak ho niekde zbadám kúpim inde. 
Máte aj vy podobný problém? alebo používate tiež tento šampón či podobný? 

Komentáre

  1. já šampon od nivey používám střídavě už několik let a mám ho hrozně ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá pěkně, sice nemám lupy, ale vyzkouším ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně Nivea moc nevyhovuje:-) Každopádně lupy se mi poslední dobou taky dělají, ale mně na to pomáhá jedině to, když si je přeliju octem!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujimave o octe som ešte nepočula ale niekedy skusim:D

      Odstrániť
  4. Mne po dlhej dobe na lupiny prestal účinkovať head & Shoders, a teraz používam šampóny na zničené vlasy, a nemám lupiny ani nemastnejú pokiaľ ich nemám rozpustené, čiže je to OK, a nemám s tým taký problém. Akcia je však super, keby to bol iný šampón tiež beriem, od Nivei som tiež žiadny ešte nemala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. head and shoulders som raz skúšala a ani som ho nedomíňala pretože lupiny boli ešte viacej:)

      Odstrániť
  5. šampony od Nivei mám ráda, i když tenhle jsem ještě nezkoušela:) ale lupy mě poslední dobou docela trápí, takže se po něm podívám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som este nemala Nivea sampon ale vyzera super :)

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také jsem používala Nivei:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Po nivee krasne voní vlasy , ale nesmím ho používat porad jinak se mi masti Ještě více !!! :)
    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já měla Niveu vždycky ráda ale za poslední roky jsem si ji nekoupila, ani nevím vlastně proč, takže nejvyšší čas navštívit drogerii :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára