Naposledy minuté

Keďže som články tohoto typu videla už aj na iných blogoch som sa rozhodla že vyskúšam také aj ja veci, ktoré som za poslednú dobu mala spotrebované. Videla som aj veci čo spotrebovane boli za mesiac ale pri mne to je nemožne.


1.Nivea Clear-Up strips - sú to náplastia na nos veľa som o nich čitala od inych vyrobcov ale jediné ktoré sa mi dali zohnať boli Nivea. V balení je 6ks, 3na nos a 3na čelo a bradu. Ja som ich používala len na nos pretože inde pory nemam tak viditelne. Takže som ich skúsila ale žeby to niečo spravilo tak v žiadnom pripade raz sa stalo že ked som naplasť odlepila som tam niečo na nej videla inak nič. 
Máte vy niake skusenosti tiež s náplasťami? 

2.Dove - sprchový krém - Nemám žiadne výhrady k tomuto sprchovému ale po ňom som si otvorila prvý krát od Nivei sprchový a oveľa dlhšie pení. Dove je jemný sprchový krém ked som ho prvy krat použila som sa zľakla že je to krém a tak ešte raz som ho skontrolovala ale našťastie nebol.

3.Nivea invisible for black and white deodorant - túto guličku som si zakúpila ešte v taliansku nemá taku veľkosť 50ml ako u nás ale len 30ml za 1€. Tak som si zobrala hneď dve kedže boli menšie ale oplatili sa. Tieto tekuté mi vyhovujú skôr ako dezodoranty v spreji. 
Aké máte radšej vy? 

3.Essence - hugs and kisses lip scrub - neviem či to bol vlastne balzam alebo lesk ale som rada že som to ako tak minula ked som ho kupovala som sa nepozrela poriadne a to je moja najvačšia chyba že nečítam. Nachádzali sa tam dáke čiastočky čo moc nemusím takže už budem dávať väčší pozor. Nie je nad obyčajný balzam. 

4. Astrid ochranný balzam na pery - Vraví sa že na koniec všetko dobré ale majú pravdu, tento balzam je univerzálny  môžete hopoužiť kdekoľvek na tele ked si zo sebou nechcete brať všeliake krémy tak postačí uplne tento jeden na všetko. Ked ho niekde uvidím určite si ho ešte zoberiem. 

PaPaa:)

Komentáre

  1. To tretie od essence nebol to náhodou peeling na pery??

    freedom writer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no bolo to asi niečo také ale neviem aky to ma vyznam :)))

      Odstrániť
  2. tie pasiky má aj essence aj ine značky a jedine nivea mi pomahaju :)su skvelé!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nivea značku mám hrozně ráda, a pravidelně si kupuju jejich antiperspirant Fresh natural...příjemně voní a účinkuje docela dobře :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som si niveu oblubila aj z toho dovodu že na trhu je už veľa značiek a človek už pomaly ani nevie z čoho si vyberať lebo strašne veľa je toho ..aj zbytočnosti:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára