Najobľúbenejšie za Júl

Ahojte..  Ako prázdninujete?
Pripravila som si veci ktoré mám momentálne najradšej a aj mi pomáhajú.
Ako krém Sudocrem natriem si sním večer vyrážku a ráno ju skoro už nevidno som rada že som našla niečo čo mi fakt pomáha, lebo na Biodermu sa nedá spoliehať zatial nevidím žiadne zmeny.
Mandľový krém je absolútne geniálny určite odporúčam a cez zimu ako stvorený. Ale ja ho používam aj cez leto večer si ho natieram okolo oči pretože sa mi tam tak nemastní pleť ako v T-zone.
Oriflame Pure Nature - roztok príjemne ukľudní vyrážky som sním spokojná
Avon Color Trend kricia tyčinka- nepotrebujem žiadny makeup, len zatriem miesta s ktorými som nespokojná aje to.. najlepšie ked potrebujem niečo rychlo zatrieť, nie som stých čo sa 2hodiny skrašľuju keď idú na nejaký ten výjazd či výlet
Cien Milk and Honey balzam na pery sa stal mojím obľúbencom už len čo som ho prvý krát vyskúšala
Avon Nail Experts nechty rastu rýchlejšie a nelámu sa
Avon After Sun chladívé mlieko v spreji s vitamínmi som používala dosť vlani na dovolenke v Taliansku keď ma chytilo viac ako malo, a pekne ukľudní kožu po opálení
Astrid s beta karoténom 10 100ml je to jedno z tých menších balení ale nikdy neviete kedy budete vystavené slnku takže tiež výhodna voľba do kabelky
No a Garnier Mineral anti perspirant 50ml absolútne užasna malá vecička do kabely cez leto nezaberie toľko miesta ako tie obyčajne 150ml

Tak čo vlastníte niečo z týchto veci?

Prajem Vám pekný zvyšok prázdnin.


Komentáre

  1. s balzamom na pery a antiperspirantom suhlasim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyborne tipy! Rada jsem Te objevila a jsem Tva nova followerka. Budu rada, kdyz se take podivas na muj blog. :-)

    http://klaraspoint.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tu kryciu tyčinku a balzam na pery si ma nalákala. Takéto články mám najradšej :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už strašně dlouho chci zkusit ten deodorant od garnier. Zatím mám svoji největší stálici Rexonu. Asi pro něj skočím :).

    nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujal ma ten Sudocrem, asi sa po ňom kuknem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mozem sa opytat,kde si zohnala mini balenie garnieru?? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne ešte minuly rok v Taliansku na dovolenke u nas som take nič nevidela

      Odstrániť

Zverejnenie komentára