Colored Home

taaakže našla som zo pár pekných fotiek pre inšpiráciu záhrady, izby alebo obývačky celkom sa mi zapáčila kombinácia farieb modrej a bielej, ja by som trebars dala aj čierno bielu, alebo fialovo-šedú..

akú farbu by ste si vedeli predstaviť vo vašej izbe alebo obývačke? alebo radšej len bielu a potom len dolaďovať farebnými doplnkami? (ako suseda vedla mojej starkej, ktorá dolaďuje všetko podľa ročných období alebo sviatkov) podľa mňa trochu prehnané ale keď ju to baví ...



A tu niečo do záhrady...


Táto je fakt zaujimava ale neviem či je to aj hačkovane ale to by asi nevydržalo

A na koniec jedna hočka čo sa nachádza v našej záhrade síce teraz sami nechceli tam vešiať tie sieťky ale vyzera dobre aj bez nich...čo poviete? 



Komentáre

  1. Broskynovo oranžova :) takú budem mať izbu :)
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hned ta první fotka je krásná, takový svěží domov.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky ze zahrady se mi hrozně líbí! :-) je to hrozně originální, hlavně ten domeček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je nádherné, hrozně se těším, až si budu zařizovat vlastní bydlení :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok! Mohla by si robiť viacej vôbec by som sa nenahnevala :)
    A tá biela kovaná posteľ.... krása!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v poslednom čase sa mi pači velmi biela drevena postel, a dakjem porozmyšlam:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára