Čo by som najradšej vyhodila do koša

Ano je to Bioderma Sebium Global - čítala som o bioderme či už AKN alebo Global samú chválu. Celkom ste ma aj nalákali a na koniec keď som si bola pýtať v lekárni Vichy roztok na vyrážky ponúkli mi toto. A ja reku ved si to zoberiem keď to tak vychvaľujú. Už to používam aj miceralnou vodou ta je celkom fajn asi mesiac a nevidim žiadne vysledky. Niekde som sa dočítala, že to pomohlo už po dvoch týždňoch... potom som si tak pomyslela, že ľudia si len asi namýšľajú niekedy že to pomáha a vôbec to nie je pravda alebo to použivaju take čo vôbec akné nemajú. To už ja neviem, ale viem že mne to nepomohlo. Ale ju používam väčšinou ako je písané večer po očisteni miceralnou vodou nakremujem a rano si len umyjem tvar vodou a nakremujem. Neviem proste sklamala som sa v tom už len Global domíňam lebo mi je ľuto vyhodiť 14,50€ do koša a viac to už nechcem vidieť.
Mal by aspoň trochu sťahovať póry alebo niečo take je tam pisane a aj zmatňovať no neviem neviem  ... pleť je aj tak mastná... 
Toto je moja skusenosť, neviem ak robim niečo zle mi poraďte alebo ju mam použivať ešte dlhšie? Tak potom prečo niekde píšu že po dvoch týždňoch sa im pleť vylepšila .... 


Komentáre

  1. Mě se vlna Biodermy vyhla úplně, vůbec mě to neláká a příjde mi to moc předražené a jak vidím, tak ani není v tomto případě o co stát :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maš šťastie, kupila som si ju prvy aj posledny raz.:)

      Odstrániť
  2. Fú tak toto je prvé negatívne vyjadrenie na tieto produkty...Tiež som stále váhala s kúpu, cena je vysoká + myslela som si že to asi také zázračné účinky nebudú..Musím sa teda s akné zmieriť, a tebe asi tiež nezostáva nič iné...škoda,ale aspoň si ušetrila od vyhodenia peňazí mňa... :/ Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano lebo každy to len chválil, ale tak možno že každemu to pomôže inak tožvie, najlepšie mi pomohol sudocrem:) a nemaš zač, niekto to už musel negativne ohodnotiť :))

      Odstrániť
    2. Ja som dostala vzorky a krém sa mi nevsiakol ale po nejakej dobe sa mi začal lúpať (droliť) tiež som sa po ňom vyhádzala tak ale to možno bude nejaká alergická reakcia. U mňa tiež sklamanie :/

      Odstrániť
    3. no teda potom nerozumiem prečo to všetci vychvaľujú, či len preto že snimi spolupracujú či čo

      Odstrániť
  3. Já mám teda pouze tu růžovou micelárku a vůbec nevím co na ní všichni mají.. nijak zázračná mi nepřijde, odličí vše, ale chce ti trochu "práce".. podobně mi poslouží i levnější varianty.. jsem z Biodermy celkem zklamaná..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež nevidim žiadne zazraky običajna ako aj ostatné vody čistiace

      Odstrániť
  4. mne zelená bioderma napravila nepravidelné pupáčiky,od kedy ju používam spolu s gel moussant tak sa mi pleť zlepšila o 100%..vidím to teraz,ked sa mi sebium minula a nemám zatial náhradu,hned sa plet zhoršila-a nevsugeruvávam si to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som túto vodu od Biodermy používala ( a ešte ju mám takže občas používam ) približne 7 rokov a to už je dosť objektívna doba na to, aby som mohla pvoedať, že mi nepomohla, ale ani neuškodila, takže na odlíčenie ok - ale ani proti vyrážkam, ani proti mastnej pleti počas dňa určite nie. Krémy mi tiež nikdy nepomohli .. Určite skús Neutrogenu - buď pleťovú vodu alebo čistiaci gél 2v1 - recenzia tu: http://dawnielicious.blogspot.sk/2013/05/moja-ranna-dlhe-roky-som-bola-v-ze-ak.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, ešte že nie som sama komu nepomohli ale ani neuškodili.

      Odstrániť
  6. No ja neviem... nikdy som to nepouživala..tiež som na blogoch čítala same chvali, ale kvoli tomu by som si to nekupovala... najlepšie je nepoužívať nič. :D dakedy som mala xicht samé akné... mastnú...potom som začala používať úder od Miss Sporty,,, aspoň aby som nemala takú mastnú pleť.. a dnes teda nemusím používať ani to... a vôbec, neoplatí sa používať nič,, nikdy nevieš čo ti pleť ešte zhorší, netreba si ju chytať rukami, vlasy nemať v tvári a na čele aby nečistoty neostávali na tvári... stačí každé ráno , večer umyť čistou vodou ..
    tak ale každý má inú pleť, niekomu pomôže hocičo a niekomu nepôsobí vôbec nič. ja som to teda vzdala s experimentovaním a myslím, že to bolo to najlepšie. ničím nezaťažujem pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za typ, mama mi tiež hovorila aby som prestala použivať krem a uvidim:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára