Cestoviny majú prevahu

čaute baby...  mám tu zopár dobrôt čo som nafotila  davnejšie aj nedávno nenapadne ma vždy odfotiť jedlo ale predsa som nejake tie fotky spravila, možno že vás aj inšpirujem, alebo neskôr napíšem na niekotré z nich aj recepty uvidím ak ma napadne čo som tam vlastne dala ... hlavne tie cestoviny nahádžem tam zo všetkeho čo nájdem doma a už je a laaa obed, z jednié čo som nerobila sama je ten čučoriedkovo-tvarohový závin ..vyborny bol inak ... :))
Mimochodom včera som tiež mala cestoviny ale tie boli na rozdiel od týchto zapekané ...

A čo vy a cestoviny?
Torteliny 

Mašličky:) 

Talianské špagety kupene priamo z Bibione tie su naj

Tvarohové guľky vo vnútri nutela a na posypanie kakao

Závin z celozrnnej múky, s tvarohom a čučoriedkami, + plnené rožky

A ďalej zo pár maškŕt .... nerobené doma





Dobrúú chuť ...

Komentáre

  1. Och mňam, všetko by som to zjedla <3
    A tá torta :-O Prekrásna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam mňam, děláš mi chutě! Těstoviny miluji, hlavně s tuňákem a kukuřicí!! To bych mohla jíst pořád! :-) Jinak vypadají strašně dobře ty tvarohové koule s jahůdkami!
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem cestoviny asi na vsetky sposoby. Tie tvarohove gulky s jahodami vyzeraju uzasne a torta tiez!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára