Anti-things (anti-wishlist)

Ahojte dlho som rozmýšľala aký príspevok pridám a zatial ma napadol len takýto veci s ktorými sa akosi nestotožňujem, nemusí to tak byť samozrejme u každého, budem rada keď mi aj vy napíšete čo sa vam páči alebo nepáči. :))



Komentáre

  1. So všetkým súhlasím akurát lícenky mi nevadia ...
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. taky se mi nelíbí barevné velké náušnice, ani mi to nesluší, haha :D
    pěkný článek, antiwishlisty jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. súhlasím iba s náušnicami a kabelkou číslo 6,no aj na tej kozmetike niečo bude

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Haha, no, neviem, koľko máš rokov, ale myslím si, že na tie kabelky ešte zmeníš názor tak o 10 rokov :D a lícenky milujem. Značková koézmetika - nájdu sa tam perly, ale väčšinou blbosti čo sa dajú zohnať aj lacnejšie. S topánkami súhlas a náušnice - väčšinou nosím malé, ale v lete aj väčšie, ladím k oblečeniu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 22 mam viem že nezmenim nazor lebo drahe značky mi nič nehovoria a popri tom su neni ani pekne vačšina čo som videla :)) ale tak zaleži od vkusu no :))

      Odstrániť
  5. Ty boty (myslím, že se jim říká loafers) se mi taky vůbec nelíbí. Díky za sledování, dávám follow back :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára