..amazing earrings..

Ahojte ..nedavno mi prišli tieto prenádherné naušnice od http://www.clothingloves.com/  hneď ako som ich zbadala na obrázku som vedela že si vyberiem práve ich. Zaujali ma tým že majú krištáliky ktoré v žiadnom prípade nemajú ako vypadnúť pretože sa nachádzajú vo vnútri a na ušiach vyzerajú elegantne. Jediné čo sa bojím že ich môžem stratiť pretože sa môžu rychlo vyšmiknuť, už som tak raz naušnicu stratila preto že v zadu ničim nedržala. Takže budem davať na ne veľký pozor.
Páčia sa vám?




Prajem vám pekný víkend...:))

Komentáre

  1. Sú pekné, no ja by som ich asi nenosila :)

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty jsou krásné ! Kéž bych mohla nosit taky normální náušnice :/ Ale můžu nosit jen ty zlaté :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ty jsou, hned bych si je zamilovala :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. su naozaj pekne, jemne elegantne!

    Inak pozývam ťa k sebe na moju Summer Giveaway o taštičku plnú darčekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náušničky sú krásne a bola by škoda ich stratiť. Tiež sa mi to už z jednou stalo:( a tak odvtedy náušničkám bez tých zadných držiačikov kupujem náhradné "koncovky" v textilej galantérii alebo bižutke:-). Nech mám istotu, že už o žiadny svoj obľúbený kúsok neprídem:).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau, tie sú skutočne nádherné.. Odporúčam kúpiť si v galantérii alebo inom šikovnom obchode gumené zarážky na háčiky, ja ich vždy používam, aby sa mi náušnice nevyšmykli z uší.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jak se říká, v jednoduchosti je krása! :-)
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsou opravdu krásné! Sama bych je brala hned, oblíbila jsem si poslední dobou zlaté malé náušnice a tyhle jsou originální :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásné náušnice.... moc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jsou moc pekne!

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára