♥ Zumbaaa ♥

Ahojtee ...
...konečne aj u nás na dedine máme taku príležitosť že si môžeme zazumbovať a nemusíme sa za ňou dopravovať do mesta takže som rada. Už bude u nas asi 5 týždeň a byva každy pondelok predtým som nikdy na nej nebola ale chcela som to veľmi vyskúšať takže keď som sa dozvedela tu super spravu tak jasne že som tam zavitala a veľmi sa mi to páči.


Niekto si myslí že je to o tom proste že tam schudne ale neni to tak to by musel človek cvičiť každy alebo každy druhy deň, ale toto je proste len pre zábavu hlavne ja to tak beriem. A zabávam sa hlavne na sebe keď nestíham alebo neviem kde ruka a kde noha:)).... Ked stade odchádzam som hneď šťastnejší človek síce upotený ale stojí to za to. Viac sa mi páči ešte to že cez prazdniny budeme pokračovať čoho som sa bála .. jupííí :))))

A čo vy tiež sa chodíte takto vyventilovať či už na zumbu, pilates alebo aerobik? 

A tu je jedna pesnička čo sa mi veľmi pači 

Zo pár ilustrašných foto:






Komentáre

  1. u nás v dedine zumba bola tiež, ale potom sa to zrušilo, čo je škoda, lebo tam chodilo veľa ľudí :)

    inak pozývam ťa na moju giveaway :) http://artjournalstories.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tiež chodim na zumbu :)))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chodím na basketbal už osem rokov a teraz si náš tréner zmyslel že potrebuje ,,koordináciu pohybov" takže pre nás vybavil zumbu. No naskakujeme už 2 mesiace a riadne ma to nebaví :D iba pár pesníčiek ktoré stoja zato ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ano niektore pesničky aj mňa viac bavia a druhe zase nie:D

      Odstrániť
  4. Zumba je skvelá, strašne rada sme ju cvičili v škole s babami na telesnej. Na verejnosť sa odvážilo len málo z nás. Ale ja ju môžem cvičiť aj doma, takže kedykoľvek mám chuť, zapnem a idem si svoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super ja tiež čo si pametam tak aj doma začnem:))

      Odstrániť
  5. Zkoušela jsem aerobik, zumbu i pilates, ale skupinové cvičení mě už neberou :(
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej, já asi rok zpátky jsem chodila pravidelně - asi 2 roky zumbovat. Dost mě to tehdy bavilo, ale už na to opravdu nemám čas. Jako je pravda, že jsem si nevšimla nějakých změn na váze a to jsem byla pokaždé zpocená jako býk:).
    Caatherine

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára