Untitled

Ahojte baby..
..... už som tu dlhšiu dobu nebola a to preto že som mala pokazený notebook a nemala som veľmi prístup k počítaču... tak dúfam že mi vydrží teraz čo najdlhšie, držte palce:))..  Pridávam zopár fotiek čo som nahromadila v mojom skromnom Nikone za posledných pár týždňov dúfam že sa vám zapáčia.











Oznam:
Píšem vám aby ste vedeli že kamarátka ATTY si vytvorila nový blog aby sme teda mali každá svoj  ona sa tak rozhodla sama že asi to bude tak lepšie jej líčenia, recenzie a účesy môžete teraz sledovať tu http://nalensworld.blogspot.sk/ . Ďakujem za pochopenie Romy.

Komentáre

  1. Krásné líčení :-) Ty malůvky na ruce jsou henou? Ten zvířecí vzor je totiž úžasný, to bych si klidně nechala vytetovat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem, nie neni to henou ale linkou na oči, mala som tvorivu chvilku :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára