Nivea Visage - Čistiace pleťové mlieko Pure & Natural

Ahojte....
 ....len tak náhodou som natrafila v obchode na toto perfektné čistiace mlieko. Bola akcia, že ak si kúpite nejaký výrobok od Nivea Visage, tak dostanete k tomu zadarmo Nivea - mascaru. Po dlhšom hľadaní pri samých krémoch proti vráskam Nivea-Visage som našla toto čistiace mlieko.

Predtým, keď som si odličovala oči nezmizlo mi uplne všetko ako by som si predstavovala, ale keď použijem mlieko Nivea Pure & Natural perfektne mi všetko vyčistí - make p, oči a proste všetky nečitoty. Veľmi som si ho obľubila podobne ako aj Nivea Soft - svieži hydratačný krém  s ktorým sa tak isto dá veľmi dobre odlíčiť.
Veľkosť 200ml
Cena 3,59€


  Hodnotenie 5/5


_______________________________________________________________________________________
Čo píše internet: 
  • Sila prírody, ktorá ošetruje Vašu pleť.
    NIVEA VISAGE Čistiace pleťové mlieko Pure & Natural s BIO olejom z arganového orecha a BIO aloe vera pleť jemne čistí bez toho, aby ju vysúšalo.
    95 % ingrediencií prírodného pôvodu.
    • BEZ parabénov
    • BEZ silikónov
    • BEZ farbív
    • BEZ minerálnych olejov

    AKO FUNGUJE

    • Jemne odstraňuje všetky nečistoty a mejkap.
    • Podporuje prirodzenú rovnováhu hydratácie pleti.
    VÝSLEDOK:
    Zanecháva pleť čistú, sviežu a vláčnu.
      

    Romy

Komentáre

  1. To vypadá suprově, s odličovacím mlékem od Nivey ale žádnou zkušenost nemám. :) Už delší dobu mám od Dermacolu a jsem docela spokojená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam Garnier, tiež nemám nič proti :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som zrovna toto mala tusim tiez, ale druhykrat som si ho uz nekupila..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmm, že by som vyskúšala niečo nové ?? ;)

    http://dream-with-patty.blogspot.sk/2013/06/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím říct, že už jsem párkrát o tomto odličovacím mléku uvažovala, ale zatím jsem si ho nekoupila. Až se mi vyprázdní zásoby, tak po něm možná sáhnu. Značku Nivea mám docela ráda. :) Momentálně jsem si oblíbila odličovací mléko od L'Oreálu.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára