MIXA - Soin Des Lévres (starostlivosť o pery)

ahojte..
....už dlhšie som si všimla že v tv reklamuju nejaké výrobky od francuzskej značky Mixa teda konkrétne CC krém, ale to je jedno, ja som doma našla Balzam na pery od tejto značky ktorý som si kúpila ešte vo Francúzsku v roku 2009 a teraz mi ostal z neho ešte obal a trochu aj balzamu .. a aj po tych 4 rokoch vonia uplne rovnako ako predtým tak teda je podla mňa tato značka aj kvalitná a nebojím sa sním natrieť pery aj teraz.

             

Cena sa pohybovala okolo tych 2,50€ a na obale je napísane že má 4,7ml.

Na nejakých francúzskych stránkach som si ho tak trochu hľadala že vlastne o čo sa jedná, je teda určený  na suchú pokožku pier, je hydratačný, výživný, aktívne ich chráni a okamžite zmierňuje suché pery, čo môžem aj potvrdiť.
Obsahuje: karité, alantoin, vitamín A+E, bambucké maslo, ricínový olej, soju ...

Vyskúšali ste už aj vy nejaký výrobok od Mixa? 

Prajem vam príjemny trochu chladnejší zvyšok dňa ... konečne sa nam trochu ochladilo:))

Komentáre

  1. kosmetiku od mixy jsem ještě nezkoušela, ale třeba tenhle balzám vypadá hodně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Romy, Mixa je pro mě úplná novinka. Možná proto, že nemám doma televizi ;-), ale když jsem si dneska zase udělala výlet na tvůj blog, Mixa už mi nedá spát a musím něco zkusit. CC nebo balzám na pery...to zní dobře ;-).♥
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som rada za všetky komentáre čo tu nechávate teší ma to dakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára