Mistral - CoolTea

ahojtee babulee
dneska tu mám pre vás viac menej novinku nejedná sa o žiadnu kozmetiku ani nič podobné je to čaj ktorý sa  zalieva studenou vodou, niekedy som vám už jeden čaj predstavila ale tento je úplne iný. 
Ja mám doma tieto dva Citrón a Čierne ríbezle. 
Coop Jednota - 1,89€ áno ano je to dosť ... ale keď si predstavíte, že budete piť limonádu alebo malinovku ktoré nemajú v sebe nič dobre je toto ten lepší variant. 
Ja síce nepijem žiadne malinovky a kofolu len vtedy ak už musim, ale dám si radšej vodu cez leto a cez zimu teplý čaj. Ale prečo si nedopriať čaj aj v lete? A ešte k tomu studený hneď po zaliatí. 


Vôbec som nevedela že niečo take doma máme ale môj brat je na takéto veci labužník takže už som oboznámená a delím sa stým aj s vami. Ak máte radi čaj bez cukru neni problém ale sledovala som brata ako si ho pripravuje a najprv v studenej vode rozpustil cukor dal tam kocky ľadu a vložil sáčok. Musím povedať že púšťal farbu tak isto ako keď zalievate horúcou vodou.
Viskúšali ste podobný čaj aj vy? Jasne viem, že všetci čaj neobľubujú 
Tu je zo pár fotiek:




Ak by ste mali záujem z čoho sa skladá....a pod

Tešim sa na vaše nazory :)



Komentáre

  1. zaujimave, uz som na to pozerala v obchode..btw vyskúšali je s y

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si takto robievam zelený alebo čierny, akurát že tie treba lúhovať 6-8 hodín v chladničke :) tento jasné že farbí, keď obsahuje cviklu a čierne ríbezle :) ale môže to byť zaujímavá alternatíva.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto vyzerá veľmi zaujímavo! Určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som to nás doma našla tieež, práve dnes, limetku a čiernu ríbezľu, ale až ma striaslo aké to bolo kyslé :) tak som si musela pridať cukor a už to bolo lepšie, ale tak nič moc podľa mňa :) radšej minerálku s čerstvým ovocím a mätou

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vypadá lahodně, vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určite vyskúšam na najbližšej grilovačke :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto je najlepšia vec aká na našom trhu s čajmi môže byť. U nás doma sa celé leto pil len tento čaj :-) a keďže už je vonku zima zalievame ho horúcou vodou a nie je v tom žiaden rozdiel. Určite mu zostanem verná. *-*
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Toto je najlepšia vec aká na našom trhu s čajmi môže byť. U nás doma sa celé leto pil len tento čaj :-) a keďže už je vonku zima zalievame ho horúcou vodou a nie je v tom žiaden rozdiel. Určite mu zostanem verná. *-*
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára