Clothingloves.net

Ahojtee
....Máme možnosť spolupracovať s jednou  stránkou zo zahraničia viem už jeden článok o nej bol kde sme vám ju trochu predstavili ale teraz vám ukážem aj viacej zaujímavejších vecí  ako sú šaty, pánske tričká či náhrdelníky.

Najprv teda vyberiem Dámske šaty ktoré ma naviac zaujali u nás som teda nič podobného nevidela krásne sú.. A tie ceny nie sú vyššie ako 15USD(11,53€)  .. Čo nane poviete vy? Páčia sa vám?

Ďalej sú tu Pánske tričká je ich tam veľa strašne veľa zaujímavých no ja som vybrala čo sa mi znovu najviac páčili  ceny sú väčšinou do tých 15USD (11,53€)

A na koniec Náhrdelníky ja by som si nevedela ani vybrať toľko veľa ich tam majú krásnych a veľa veľa iných šperkov. Ceny sú od tých 5,99USD (4,61€) do 20USD(15,38€).

Pod obrázkami sú odkazy na ich stránku po kliknutí na obrázok sa vam objavi jednotlivá rubrika na Dámske šaty, pánske tričká a náhrdelníky. 
Nájdete tu strašne veľa iných vecí, určite si každý príde na svoje, straší, mladí, deti proste všetci.

Ďakujeme že môžeme s vami spolupracovať www.clothingloves.net

ROMY






Komentáre

  1. nahrdelniky by som si pobrala vsetkyy:))) stym huslovym klucom je naj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej, tie posledné šaty sú fakt krásne, ale náhrdelníky by som skoro všetky určite našla na ebayi totožné a lacnejšie:D)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára